پرسپولیسی ها با کابوس زنوزی مواجه شدند!


سرویس خبر شماره: 2055272
27 تیر 1403 ساعت 02:33 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

سه ستاره CIP فرودگاه تبریز

هواداران قرمزهای تهرانی با تمام عصبانیت و ناراحتی باید با این تصویر کنار بیایند: پیراهن قرمز این سه ستاره دیگر متعلق به پرسپولیس نیست!

پرسپولیسی ها با کابوس زنوزی مواجه شدند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعه باورنکردنی هواداران پرسپولیس که در ابتدای تابستان در رسانه ها و فضای مجازی زلزله زده بود بالاخره به واقعیت پیوست و تصویری خاص از ستاره های سابق پرسپولیس می تواند احساسات متفاوتی را در هواداران برانگیزد. این تیم کند می شود

یکی از دغدغه های هواداران پرسپولیس در حالی که لیگ بیست و سوم در جریان بود، فسخ قرارداد بسیاری از ستاره های آن تیم در پایان فصل بود، اما رهبری پرسپولیس معتقد بود همه چیز تحت کنترل است و نباید آرامش این تیم برقرار شود. در طول مسابقات قهرمانی آشفته شد.

اما شایعات به واقعیت تبدیل شد و نگرانی هواداران پرسپولیس به کابوس، عصبانیت و برای خیلی ها تصویری باورنکردنی تبدیل شد. ترابی، دانیال و بیرانوند که به گفته سروش رفیعی از ماه ها قبل تصمیم خود را گرفته بودند، وارد فرودگاه تبریز شدند و به عنوان بازیکنان تراکتورسازی مورد استقبال مدیران باشگاه قرار گرفتند.

2054862

محمدرضا زنوزی دست به مهره های قهرمانی پرسپولیس زد تا تیم کهکشانی را ببندد تا هواداران این تیم تهرانی روزهای گرم خود را سپری کنند. مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر در کپ فرودگاه تبریز به دوربین خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” لبخند می زنیم تا تمام اتفاقات ماه های گذشته در یک لحظه برای پرسپولیسی ها مرور شود. از گرفتن عکس های رنگارنگ از آنها با کاپ قهرمانی و مدال گرفته تا شکل گیری یک شایعه عجیب و در نهایت پذیرش این موضوع که دیگر پرسپولیسی نیستند.

هواداران پرسپولیس که نزدیک به یک دهه است هر سال تیم خود را در لیگ می بینند، در این فصل ها بارها شاهد جدایی ستاره هایشان بوده اند اما دیدن همزمان سه بازیکن آنها در پیراهن حریف حس عجیبی دارد. برای آنها.

حالا همه چیز برای پرسپولیسی ها تمام شده و از طرفی تراکتوری ها امیدوارند تیمی متفاوت داشته باشند و با این ستاره ها به قهرمانی برسند. در این فصل تقابل پرسپولیس و تراکتورسازی بیش از هر زمان دیگری جذاب و حساس خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی