پرسپولیس آماده رونمایی از نسخه لوکادیابات است

بازیکنان پرسپولیس که از جذب یورگن لوکادیا در آن زمان شیخ دیاباته غافلگیر و سرمست شده بودند و این زوج را لوکادیاباته خطاب کرده بودند، اکنون برای تمرین و مشخص شدن حضورشان و از سرگیری فصل روز شماری می کنند. آیا این زوج می توانند کار خاصی انجام دهند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

شیخ دیابته که از ابتدای فصل نقل و انتقالات به عنوان یکی از گزینه های احتمالی پیوستن به این تیم دیده می شد، در نهایت به عنوان آخرین خرید خود پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

حالا با شروع تمرینات پرسپولیس، شیخ دیابته نیز در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته و اولین تمرین گروهی را با یحیی گل محمدی پشت سر گذاشته است. مهاجم مالی پرسپولیس که امیدوار است روزهای ابتدایی حضورش در استقلال را در ترکیب سرخ پوشان دنبال کند، خیلی زود به آمادگی مطلوب نزدیک شده و بعید نیست در زمانی که لیگ از سر گرفته می شود


سرویس خبر شماره: 1844138
26 سپتامبر 1401 @ 9:16 ب.ظ
27 هزار امتیاز خبر|

31نقطه نظر

شیخ دیاباته نیز در تمرینات گروهی حاضر شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که پرسپولیس با جذب یورگن لوکادیا در این فصل توانست بزرگترین نقطه ضعف خود در خط حمله را پوشش دهد و این مهاجم ایرلندی شروعی رویایی به ثمر رساندن 4 گل داشت، حالا بین دیگران مشخص شده که خارجی خود هستند. متجاوزان

مهاجم سابق استقلال که رکورد آقای گلی در لیگ برتر ایران را نیز در اختیار دارد، با توجه به اینکه دیرباز در این تیم حضور داشت و از نظر بدنی و هماهنگی با سایر بازیکنان فاصله زیادی داشت، تصمیم حرفه ای گرفت تا مرخصی بگیرد. لیگ استفاده نکرد و با حضور در تهران و همراهی مربی بدنسازی به دنبال کارهای تخصصی رفت.

حضور شیخ دیابته در تمرینات ویژه و عدم استفاده از مرخصی باعث شد تا با شروع تمرینات جمعی خود را در اختیار یحیی گل محمدی قرار دهد.

پرسپولیس آماده رونمایی از نسخه لوکادیابات است