پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس نیوز شهرخبر | akhbarfootball

بازی های خارج از خانه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های پیش رو می‌تواند تکلیف این تیم را برای جایگاه فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روشن کند. پرسپولیس بعد از هفتاد سال قدمت و سردمداری در لیگ ایران امیدوار است تا بعد از یک سال وقفه دوباره رنگ جام را با یحیی گل محمدی کند و با پانزده قهرمانی در لیگ برتر دست نیافتنی تر از قبل شود. دهه هفتاد، برای باشگاه موفقیت‌آمیز بود و با یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا آغاز شد.

  • در ابتدای دهه 60 نام شهید چمران را پیشنهاد دادند، نامی که حواشی مختلفی در پی داشت.
  • پرسپولیس بازی‌ های بسیار سختی در اسفند ماه پیش رو دارد.
  • شرح درآمدها و مخارج تیم فوتبال پرسپولیس از ۱ فروردین تا ۲۹ آذر ۱۳۵۲.
  • این مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان پرسپولیس است.
  • رضا شاهرودی و علی دایی این روزها به هم احترام زیادی می گذارند و رابطه خوبی دارند.

«عواقب بستن بازوبند روی مچ دست /سپهر حیدری کاپیتان اول، نوری یا رضایی کاپیتان دوم پرسپولیس». «قانون ستاره‌های روی پیراهن در فوتبال چیست؟ /پرسپولیس و ستاره اول». کاپیتان اول سرخپوشان با انجام ۲۲۴ بازی با پیراهن پرسپولیس از رکورد بازی‌های فرشاد پیوس گذشت و کاپیتان دوم تیم هم دو مسابقه تا رسیدن به رکورد کریم باقری فاصله دارد.

روزنامه های ورزشی صبح امروز، سه شنبه 18 بهمن؛ دست نیاز پرسپولیس به سمت یه …

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد و یحیی گل محمدی امیدوار است تا این بازیکن بتواند طلسم خارجی ها را بشکند و به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شود اما آماری از این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی ها را نگران می کند. دیدارهای استقلال نفت مسجد سلیمان سه شنبه 18 بهمن ماه و پرسپولیس صنعت نفت آبادان چهارشنبه (19 بهمن ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شوند. همچنین از رقابت های سری آ ایتالیا و جام باشگاه های جهان، دو دیدار امشب از تلویزیون روی آنتن می روند. این نتایج خوب بعد از رفتن غیر منتظره ی برانکو ایوانکوویچ به الاهلی عربستان هم ادامه یافت و آنها با یحیی گل محمدی دو بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیدند و یک بار دیگر هم فینال آسیا را تجربه کردند.

چرا استقلال صدرنشین نمی شود؟

این بازی به دلیل تداخل زمانی با مسابقات قهرمانی کشتی جهان، در غیاب دوربین ها برگزار شد. پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای سال 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی دکتر برومند آغاز کرد. مطابق مقررات، این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع می‌کرد.

سرخپوشان بدون مصدوم زیر نظر یحیی

در همین سال دست مجله اخبار فوتبال از جام منطقه‌ای نیز کوتاه ماند. بلیت‌فروشی دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از صبح امروز آغاز شد. بازی های خارج از خانه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های پیش رو می تواند تکلیف این تیم را برای جایگاه فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روشن کند.

http://3dmark.ir