پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس نیوز شهرخبر | akhbarfootball

با آمدن عابدینی و تصمیم اعضای هیأت مدیره بنا بر استفاده از مربیان خارجی گذاشته شد. استانکو آمد و دو قهرمانی لیگ در سال های 74 و 75 ایران را به دست آورد. در لیگ سال 76 مجله اخبار فوتبال به دلیل حضور 13 بازیکن در اردوی تیم ملی و مسابقات جام جهانی 1998 فرانسه، از مسابقات کنار کشید. فرارو – روزنامه های ورزشی امروز به دیدار تیم استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر پرداخته و شرایط این تیم را مورد ارزیابی قرار داده اند.

  • دو بازی اخیر پرسپولیس حواشی و جنجال های زیادی هم داشت و پرسپولیسی ها به شدت از داوری گلایه داشتند …
  • دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
  • پرسپولیس بعد از این قهرمانی،دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی را با علی دایی تجربه کرد که اولی در جام حذفی 88_89 در مقابل گسترش فولاد تبریز و دیگری در جام حذفی 89_90 در مقابل ملوان بندر انزلی رقم خورد.
  • تورم ماهانه قیمت مسکن در تهران دی‌ماه امسال بعد از ۳۱ ماه دوباره دو رقمی شد.
  • در ابتدا نام ((آزادی)) مطرح بود اما پس از کش و قوس های فراوان نام پرسپولیس در 27 بهمن سال 1365 به پیروزی تغییر پیدا کرد.

دوران درخشان پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ استارت خورد. 3 قهرمانی متوالی در لیگ، راهیابی به فینال آسیا با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و یک قهرمانی در جام حذفی از افتخارات پرفسور با پرسپولیس میباشد. در پایان لیگ هجدهم، برانکو با کسب دوگانه از پرسپولیس جدا شد و گابریل کالدرون آرژانتینی جانشین وی گشت. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل کاشیما با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از قهرمانی باز ماند. در سال 1365 امتیاز باشگاه پرسپولیس به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد و زمانی که نام دیگر باشگاه بزرگ پایتخت به استقلال تغییر کرد، مسئولان این نهاد، نام آزادی را هم برای این باشگاه در نظر گرفتند. در ابتدای دهه 60 نام شهید چمران را پیشنهاد دادند، نامی که حواشی مختلفی در پی داشت.

انقلاب اسلامی ایران

نکته جالب، رقابت پیکان در برابر پرسپولیس در جام باشگاهها بود که تک گل علی پروین نتیجه را یک بر صفر به سود پیکان خاتمه داد. در همین دوره از رقابت ها، پرسپولیس با دوازده امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. عکس نوشته پروفایل پرسپولیس را برای طرفداران این تیم آماده کرده ایم. طرفدارای پرسپولیس، می خواین پروفایلتونم رنگ خونتون، رنگ پرسپولیس رو بگیره؟ کلی عکس مناسب پروفایل واسه طرفدارای پرسپولیس اینجا گذاشتیم. دیاباته و آل‌کثیر، شانس زیادی را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر صنعت نفت دارند.

لوکادیا نه تنها از پرسپولیس بلکه از همسرش هم جدا شد!

رقیب سنتی پرسپولیس، تیم استقلال است که از مسابقات آنها به نام دربی پایتخت یاد می‌شود. در سال 1377پرسپولیس مجدد قهرمان شد ولی مهمترین اتفاق برای پرسپولیس در این سال نه قهرمانی در لیگ که بازگشت پروین بعد از سال ها بود. قهرمانی های متفاوت یکی پس از دیگری، رکورد پیروزی های متوالی و موارد این چنینی در همان سال ها کسب شد. پرسپولیس در پنج سال چهار بار قهرمان شد و اگر کناره گیری سال 76 نبود شاید رکورد تاریخی 5 قهرمانی پیاپی(گلات) در لیگ را کسب می کردند. سپاهان درحالی در پایان هفته نوزدهم در صدر جدول قرار گرفته است که بازیکنان سابق پرسپولیس نقش پررنگی در این موضوع دارند.

جلسه کمیته انضباطی دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس امروز برگزار شد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری ورزشی فرتاک است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مهاجم پیشین پرسپولیس بر این عقیده است که اشتباهات داوری با توجه به رقابت تیم‌ها می‌تواند در آخر فصل تأثیرگذار باشد. یک مهاجم برزیلی دیگر شاغل در لیگ ژاپن به عنوان گزینه تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح شده است.

http://3dmark.ir