پرسپولیس از فروش این بازیکن سود دلاری کسب کرد



مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل از این تیم جدا شد و به لیگ ژاپن و تیم فوکوئوکا رفت، رضایت نامه خود را به طور کامل پرداخت کرد تا در این شرایط اقتصادی مشکلات یک تیم بازی را برطرف کند.

شهاب زاهدی که در مدت کوتاه حضورش در تیم شیرهای سرخ 7 گل به ثمر رساند، سرانجام در پنجره زمستانی از این تیم جدا شد. طبق توافقی که با رضا درویش به عنوان مدیرعامل این تیم انجام داد، مبلغ 100 هزار دلار به این باشگاه پرداخت کرد. رضایت او این کار را کرد.

این مبلغ در قالب دو چک به باشگاه ارائه شد تا این بازیکن بتواند موافقت آنها را جلب کند. قسط اول این مبلغ توسط وی در همان زمان و پس از جدایی شهاب زاهدی پرداخت شد و چک دوم به مبلغ 50 هزار دلار نیز مدتی پیش پاس شد، بنابراین باشگاه پرسپولیس نیز درآمدزایی خوبی داشته و ضمن پرداخت. بخشی از بدهی خود، او می تواند در سقف قراردادش برای فصل آینده روی او حساب کند.

شهاب زاهدی که این روزها در لیگ ژاپن بازی می کند پس از چندین فصل حضور در لیگ های اروپایی در تابستان فصل بیست و سوم به پرسپولیس بازگشت. با این حال مشکلات تیم و همچنین پیشنهاداتی که به او ارائه شد باعث شد تا دوباره تصمیم به ترک این تیم بگیرد. با جدایی شهاب زاهدی، این باشگاه علاوه بر اینکه توانست سقف قرارداد خود را کاهش دهد، از لحاظ درآمدزایی نیز از 100 هزار دلار برای صدور رضایتنامه او سود برد و اکنون در زمانی که باشگاه درگیر پرداخت‌ها است، دریافت 50 هزار دلار از مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن می‌تواند بخش کوچکی از مشکلات این تیم را حل کند تا شهاب زاهدی به این ترتیب برای قرمزها و حتی پس از جدایی‌اش سودآور باشد.

زاهدی در بازی امروز دقایقی بازی کرد. در واقع مهاجم ایرانی تیم فوکوکا در دیدار قبل با پشت سر گذاشتن محرومیت خود موفق شد دو گل به ثمر برساند و به این ترتیب در دوران کوتاه حضورش در لیگ ژاپن آمار جالبی از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: مذاکره همزمان پرسپولیس با 3 مربی خارجی/ گزینه های جانشینی اسمار را بشناسید



سرویس داخلی اخبار فوتبال