پرسپولیس باید مربی خارجی جذب کند/ فالوورها یکی از 3 عامل موفقیت سرخ ها هستند



به گزارش خبرروزی، فرشاد پیوس گلزن بزرگ تاریخ پرسپولیس ملقب به فرشاد ام گل فوتبالی ها چند روزی در راه تبریز بود که در این سفر بر اثر تصادف مچ پایش شکست. پیوس که سرمربی تیم پتروشیمی ماهشهر بود با وجود 8 پیروزی متوالی و حضور در مرحله پلی آف در دیدار برگشت در ضربات پنالتی مقابل شهرداری نوشهر و اکبر میثاقیان تسلیم شد.

پیوس در گفتگوی کوتاهی که با خبروزی انجام داد، با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس گفت:

خب خدا را شکر پرسپولیس بعد از یک فصل پر فراز و نشیب دوباره موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و ارزش خود را ثابت کند. به هر حال نباید این نکته را نادیده گرفت که پرسپولیس با وجود افت شدید در نیم فصل، عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشت و از نظر آماری بهترین تیم لیگ در پایان بود. از فصل دوم بنابراین امیدوارم او برای فصل آینده به خوبی آماده شود تا حضوری قدرتمند در لیگ برتر و لیگ برتر داشته باشد.

پیوس همچنین در مورد جانشین عثمر گفت:

اسمار خوب بازی کرد. حتی اگر افراد کمی روی آن حساب کنند. یادم هست در نیم فصل انتقادات زیادی از سوی مدیریت پرسپولیس و خود اسمار در مورد انتخاب او مطرح شد اما این مربی برزیلی با نتایجی که کسب کرد کم کم خودش را ثابت کرد و در نهایت توانست تیمش را قهرمان کند.

فرشاد پیوس درباره انتخاب جانشین عثمر افزود:

نظر شخصی من این است که در این مرحله مربی ایرانی نمی تواند به تیم پرسپولیس کمک کند. حتی بهترین مربیان ایرانی هم در شرایط فعلی به دلیل جو هواداران نمی توانند به تیم کمک کنند. به همین دلیل است که فکر می کنم باید یک مربی خارجی بزرگ جذب کنیم که بتواند به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار کند. مربی دیکتاتور و خود رای نمی توانند به تیم کمک کنند. مربیانی مثل برانکو و لستانکو که روابط دوستانه ای با بازیکنان دارند در حال حاضر بهترین گزینه برای پرسپولیس هستند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره بیرانوند نیز گفت:

به نظر من نباید اینطور به بیرانوند حمله می کردند. بیرانوند شاید کمی عجله داشت اما غیرحرفه ای عمل نکرد. او می خواست جدا شود و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفت.

فرشاد پیوس در پایان به شایعات پیرامون جدایی افشین پیروانی اشاره کرد:

افشین پیروانی یکی از سه عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در پرسپولیس بود و با قدرت رهبری خود در جمع آوری حواشی کاملاً موفق بود. افراد زیادی نمی توانند در پرسپولیس فالوور داشته باشند و بعید می دانم رهبری باشگاه پرسپولیس چنین تصمیمی می گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال