پرسپولیس با چهره های جدی و بی خندان (عکس)

در چهره آنها چه در ابتدای بازی و چه در جریان بازی هیچ نشانی از خنده ها و شوخی های همیشگی دیده نمی شد و با چهره های جدی و نگرشی که می توانست سرنخ هایی داشته باشد بازی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست مقابل تراکتورسازی مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار نگرفت و حتی کادر فنی و بازیکنان نیز نظر خاصی درباره این دیدار که تحت تاثیر عوامل مختلف برگزار شد، ندارند.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی یکی از متفاوت ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

پرسپولیس با چهره های جدی و بی خندان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1846387
11 اکتبر 1401 ساعت 18:30
50.4K امتیاز خبر|

31نقطه نظر

اما در جریان این دیدار چهره بازیکنان پرسپولیس بیش از هر چیز خودنمایی می کرد. بازیکنان، با تمرکز کمی، شاید یکی از نامنظم ترین نمایش های خود را انجام دادند و با شکست اخراج شدند، اکثر آنها مچ بند مشکی داشتند.

پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی با تیمی که بازی باخته را در مسجد سلیمان به پیروزی تبدیل کرد کاری نداشت و موقعیت های آنها در جریان بازی پاس از سمت راست و شوت دانیال و ارسال در عمق به لوکادیا بود. و ضربه او به تیرک دروازه که هیچ کدام به گلی منجر نشد که هواداران پرسپولیس منتظر آن بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب اینجاست که فنادیفر به دلیل مشکل نورافکن ورزشگاه آزادی با 33 دقیقه تاخیر بازی را سوت زد و بازی را آغاز کرد و بازیکنان پرسپولیس در اواخر نیمه دوم لحظاتی را وارد زمین کردند.

حالا در شرایطی که ممکن است سوالات زیادی درباره 48 ساعت گذشته و اتفاقاتی که برای آنها رخ داده وجود داشته باشد، بازیکنان پرسپولیس باید به عنوان جهان – بازی مهم و کلاسیک درگیری در فوتبال ایران – برای بازی بعدی مقابل سپاهان آماده شوند. ، که این بار بسیار کمتر از همیشه در کانون توجه است.