پرسپولیس به جذب لیموچی امیدوار است


کد اطلاعات: 2051579
9 جولای 1403 ساعت 1:50 ق.ظ.
2000 |

2نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس پس از توافق اولیه با فرشاد احمدزاده امیدوار است با یک وینگر دیگر به توافق دائمی برسد.

پرسپولیس به جذب لیموچی امیدوار است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی لیموچی، وینگر 24 ساله فصل گذشته آلومینیوم اراک که در تیم پیکان تهران هم بازی می کرد، یکی از گزینه های مد نظر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

هفته گذشته خبر ارسال نامه ای از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه اراکی برای جذب این بازیکن ملی پوش منتشر شد و البته خود لیموچی در جشن عید به صراحت اعلام کرد که عاشق پرسپولیس است.

پس از این بود که باشگاه سپاهان دست به این کار نقل و انتقالاتی زد و نامه ای به باشگاه آلومینیوم اراک برای جذب این بازیکن نوشت تا کار قرمزها را پیچیده کند.

با این حال در باشگاه پرسپولیس این امید وجود دارد که طبق همان نقل قول لیوچی در مورد علاقه اش به پرسپولیس، او با رقم کمتری راهی تهران شود و پیراهن قرمز را بر تن کند.

البته سپاهان و پرسپولیس باید ابتدا بند فسخ 3.5 تا 4 میلیارد تومانی این بازیکن را پرداخت کنند و سپس بر سر مبلغ قرارداد با او مذاکره کنند.

برای پست وینگر هم بحث جذب محمدمهدی محبی از مس رفسنجان مطرح شد اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای جذب این بازیکن انجام نداد.

البته سازمان لیگ در قوانین جدید اعلام کرد که برای نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتری فقط پرداخت فسخ کفایت نمی کند و باید رضایت باشگاه اصلی بازیکن نیز گرفته شود که کار را سخت می کند. برای پیوستن لیموچی به پرسپولیس.

مجله اخبار فوتبال داخلی