پرسپولیس به دنبال مربی خارجی است



در بیانیه باشگاه آمده است: مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان قبل از پایان فصل گذشته آغاز شد و اکنون این روند به خوبی پیش می رود. پس از تصمیم اسمار ویرا مبنی بر جدایی از این تیم، مدیرعامل باشگاه بر اساس اختیارات تفویض شده از سوی هیات مدیره، با آرامش کامل و ارزیابی گزینه های بیرونی اقدام به توافق با سرمربی باتجربه کرد. . همچنین با وجود تعلیق مدیرعامل باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال، مذاکرات با معاونت ورزشی انجام می شود و پس از تعلیق آقای درویش، این مذاکرات و توافقات رسمی خواهد شد.

در این راستا بانک شهر به عنوان سهامدار اصلی همواره با توجه به منافع باشگاه و به دور از فضای حاشیه ای اقدامات خود را در زمینه های مختلف آغاز و ادامه خواهد داد.

در این راستا طی دو ماه گذشته این بانک توانسته به عنوان سهامدار عمده با تزریق منابع مالی لازم در حساس ترین مقطع رقابت های لیگ برتر نقش بسیار مهمی در مسابقات قهرمانی ایفا کند و از این طریق مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برساند. . . بانکی که در سال های اخیر با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی برای تسویه بدهی های باشگاه یکی از ارکان اصلی اخذ مجوز حرفه ای بوده است.

باشگاه بزرگ پرسپولیس امیدوار است با همدلی و همکاری همه اعضای باشگاه و همچنین تمامی سهامداران و همچنین هواداران عزیز و حامیان مالی باشگاه، فصل درخشانی را برای پرسپولیس رقم بزند.

برای کسب موفقیت حداکثری، مدیران باشگاه پرسپولیس همواره با افرادی که می خواهند به باشگاه کمک کنند و با هدف استفاده حداکثری از توانمندی های کنسرسیوم بانکی، حمایت همیشگی حامیان مالی و حضور پرشور باشگاه، به گرمی دست می دهند. طرفداران، ترکیب سهامداران-حامیان-هواداران به روشی مناسب که موفقیت باشگاه را تضمین می کند متحد باقی می ماند.

همه باید بدانیم که امروزه برخی به دنبال تقسیم بندی و اختلاف بین این ترکیب سه گانه هستند. لذا از هواداران فهیم تقاضا می شود ضمن اعتماد به مدیریت باشگاه از بروز هرگونه عوارض جانبی اجتناب نمایند.

بیشتر بخوانید: مذاکره همزمان پرسپولیس با 3 مربی خارجی/ گزینه های جانشینی اسمار را بشناسید



سرویس داخلی اخبار فوتبال