پرسپولیس تا چند روز دیگر قیم جدید خود را معرفی می کند


سرویس خبر شماره: 2052654
14 جولای 1403 در 1:14 ب.ظ.
68.5 هزار امتیاز خبر|

178نقطه نظر

درویش: با چند نگهبان صحبت کردیم

رضا درویش می گوید پرسپولیس چند گزینه برای جایگزینی بیرانوند دارد و در روزهای آینده تصمیم گیری می شود.

پرسپولیس تا چند روز دیگر قیم جدید خود را معرفی می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرسپولیس می تواند با تراکتور در خصوص بیرانوند به توافق برسد و حسین پورحمیدی را به خدمت بگیرد، گفت: خیر، ابتدا منتظر انصراف مسئولان مربوطه خواهیم بود. زیرا اگر یک تیم، یک مجمع یا یک جامعه بتواند از یک ساختار فعالیت کند، باید تمام ابعاد آن را در نظر بگیرد. منتظر می مانیم تا ببینیم این قانون چگونه اعمال می شود.

وی درباره سرپرست جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس با دروازه بان مشکلی نخواهد داشت چون دروازه بان های بزرگ و با تجربه ای هستند. آقای بیرانوند هم سال ها زحمت کشید اما پرسپولیس هیچ وقت در تعهدش کوتاهی نکرد. ممکن است تاخیر داشته باشد، اما پرسپولیس است و به اندازه اسمش بزرگ است و تیم برتر آسیاست. خیلی ها اینجا بازی کردند و در دریافت درخواست هایشان تاخیر داشت اما به تعهداتشان عمل شد و از مزایای حضور در پرسپولیس برخوردار شدند. به نام پرسپولیس که هواداران زیادی داشت می توانستند درآمد دیگری کسب کنند. این فرصتی است که همه می دانستند چگونه از آن بیشتر بهره برداری کنند و حق داشتند.

درویش درباره زمان معرفی دروازه‌بان جدید گفت: هیئت مدیره من را مجبور کرده است که قطعا به دنبال جایگزینی باشم و ما در این مسیر حرکت می کنیم. رئیس هیئت مدیره روز اول اعلام کرد که پرونده او باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود و ماموریت من این است که برای او جایگزینی پیدا کنم. چند جا در این باره صحبت کرده ایم و در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد. چندین گزینه وجود دارد و ما تصمیم می گیریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی