پرسپولیس حالا بایرن مونیخ ایرانی است/ شاگردان گل محمدی بیشتر از سایر تیم ها برای قهرمانی آماده هستند/ بازیکنی که یک دهم استعداد ناصر محمدخانی را داشت لژیونر شد!

پرسپولیس حالا بایرن مونیخ ایران است/ تیم گل محمدی بیشتر از سایر تیم ها برای قهرمانی آماده است/ بازیکنی که یک دهم استعداد ما را داشت لژیونر شد!

بایرن مونیخ در آلمان سیاست دارد و بهترین ها را از تیم های دیگر می خرد. با این سیاست بایرن قدرتمند می شود و هیچ تیمی نمی تواند مانع قهرمانی این تیم در لیگ شود. پرسپولیس هم در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب خرید، مثلا سه بازیکن از سپاهان. سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گلسیانی توانستند در موفقیت این تیم سهیم باشند.

باید به بازیکنان، نتایج و گل های نخورده این تیم هم توجه کرد. من منکر توانایی سپاهان، استقلال، فولاد خوزستان و حتی گل گهر سیرجان نیستم. همه این تیم ها قدرتمند و مدعی بوده اند اما شاگردان یحیی گل محمدی نسبت به سایر تیم ها برای قهرمانی آمادگی بیشتری دارند.

به راحتی و به صراحت می توانم بگویم هیچ تیم لیگ برتری نمی تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود و فقط خود پرسپولیس می تواند مانع قهرمانی این تیم شود!

شنیدیم در دوران شما تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس مشکل مالی داشتند. بیشتر آنها مستاجر بودند و در بین شما مسافران و راننده های وانت و … هم بودند. شنیدیم که مشکلات مالی زیادی داری اما هیچکس به ما کمک نکرد و الحمدالله می دانیم که وضع مالی خوبی داری.

فصل گذشته از استعفای یحیی گل محمدی یا صحبت هایی در نشست خبری انتقاد کردید. حالا به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس آرام شده است. آیا قبول می کنی؟

اتفاقا می خواستم به این سه بازیکن اشاره کنم. بیرانوند که بهترین دروازه بان سال های اخیر ایران بوده است به خانه بازگشت. پورعلیگنجی و صادقی که بارها علاقه خود را به رنگ قرمز و پرسپولیس نشان دادند و خوشبختانه خیلی زود در این تیم جای گرفتند. این تیم با این بازیکنان و دیگر بازیکنان مدعی اصلی قهرمانی است.

من واقعاً نمی خواهم به عقب برگردم. من قبلا صحبت هایم را انجام داده ام و خدا را شکر می کنم که امروز نیازی به بنده خدا ندارم. نسل دهه 60 ما نسلی فرسوده محسوب می شود. در مورد من صحبت نمی کنم اما استعدادهایی مثل ناصر محمد خانی داشتیم که اگر الان بازی می کرد با حجم تبلیغات و ویدیوهایی که هر روز منتشر می شد می توانست برای رئال مادرید و بارسلونا بازی کند. استعدادهای زیادی سوخت و شرم آور بود، اما حالا می بینیم بازیکنانی با شاید یک دهم استعداد ناصر محمد خانی در همان فوتبال لژیونر می شوند یا پول می گیرند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس حالا بایرن مونیخ ایران است/ تیم گل محمدی بیشتر از سایر تیم ها برای قهرمانی آماده است/ بازیکنی که یک دهم استعداد ما را داشت لژیونر شد!

علی پروین در ابتدای فصل گفت بعد از هفته پنجم می گویم کدام تیم قهرمان می شود و بعد از هفته پنجم هم گفت پرسپولیس قهرمان می شود. از کی به این باور رسیدی یا…؟

پس شما هم فکر می کنید پرسپولیس امسال خوب بسته است؟

درگیری های داخلی، رسوایی های مالی یا به عبارتی مشکلات مالی، عصبانیت ها و استعفاهای بی مورد و حاشیه های عمومی می تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند وگرنه هیچ تیمی نمی تواند با این تیم رقابت کند.

بعد از اتمام نقل و انتقالات به پرسپولیس این شانس را دادم که قهرمان شود. خوشبختانه پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی، این تیم یک مهاجم و گلزن حرفه ای به نام یورگن لوکادیا را خریداری کرد که تا کنون نشان داده ارزش هر رقمی را دارد که به او پرداخت شده است. با این بازیکنان بزرگ و شناخته شده از ابتدا مطمئن بودم که پرسپولیس می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

به نظر من پرسپولیس با این نفرات مثل بایرن مونیخ آلمان و بوندسلیگا شده است!

به نظر شما کدام تیم می تواند مانع قهرمانی پرسپولیس در لیگ شود؟

در همان ابتدا می خواهیم از شما بپرسیم که مسیر پرسپولیس را چگونه می بینید؟

تو چی میگفتی

شک نکن! این تیم در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب تقویت شده و حالا باید لیگ برتر و جام حذفی را بالای سر ببرد. پرسپولیس فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و در جام حذفی در کمال ناباوری مغلوب آلومینیوم اراک شد اما بدتر از آن قهرمانی به استقلال واگذار شد. هواداران پرسپولیس نمی توانند قهرمانی رقیب را تحمل کنند همانطور که هواداران رئال مادرید دوست ندارند بارسلونا قهرمان لیگ شود. به همین دلیل است که می گویم این تیم باید این بار دبل فصل گذشته را جبران کند و قهرمانی حذفی و لیگ برتر را جشن بگیرد.

میشه بیشتر توضیح بدی

و علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و سعید صادقی؟

پرسپولیس در پایان هفته ششم صدرنشین لیگ یک کشورمان شد و بالاتر از سایر تیم ها قرار گرفت. بسیاری بر این باورند که این تیم در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را نسبت به سایر تیم ها داشته و دلیل موفقیت و رهبری پرسپولیس نیز همین است. عباس کارگر پیشکسوت خوش صحبت و خوش اخلاق پرسپولیس نیز در این زمینه صحبت های جالبی دارد که در ادامه می خوانید:

البته پرسپولیس هنوز با استقلال و سپاهان اصفهان بازی نکرده است تا بتوانیم کیفیت واقعی این تیم را مشخص کنیم؟

چند سالی با افتخار برای پرسپولیس بازی کردم. نظری نمی گذارم اما من و نسل هایم بدون پول و با هزار مشکل مالی که خودمان داشتیم در این تیم بازی کردیم و حالا هر چه می گوییم فقط به عشق پرسپولیس است. ما دوست نداریم تیم محبوبمان به حاشیه برود و هرچه حواشی بیشتری به تیم تزریق کنیم، قهرمانی جلوتر می رود. حرف ماست و با هیچکس مشکلی نداریم و دوست داریم همه در باشگاه پرسپولیس تمام تمرکز خود را روی موفقیت این تیم بگذارند.