پرسپولیس خوزستان زیر ذره بین پرسپولیس تهران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه استقلال تیم های زیادی به همین نام در فوتبال ایران دارد و از رشت گرفته تا خوزستان و اهواز، تیم هایی به نام استقلال به رده های بالای فوتبال ایران آورده شده اند، اما پرسپولیس همیشه تنها نام بوده است. در تاریخ لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1836938
آگوست 14, 1401 @ 9:15 ب.ظ
26.9 هزار امتیاز خبر|

33نقطه نظر

تشکیل تیمی به نام پرسپولیس در خوزستان که به گفته مالکان آن جانشین استقلال ملاثانی در لیگ یک خواهد شد، مورد توجه جمعی از اهالی فوتبال قرار گرفت و البته این موضوع برای مدتی به گوش حاکمان پرسپولیس رسید. .

با این حال، اگر پرسپولیس خوزستان قبل از ثبت نام پرسپولیس به عنوان باشگاه فعلی در تهران تاسیس شده باشد، رضا درویش و همکارانش احتمالاً برای اثبات ادعای خود مشکل خواهند داشت.

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت باشگاهی است که تمریناتش در خوزستان شنیده می شود.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس تهرانی در تلاش است تا انحصار این نام را برای خود حفظ کند و باید دید تا چند روز آینده پس از بررسی بیشتر وضعیت از سوی تیم حقوقی این باشگاه چه موضعی اتخاذ خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این در حالی است که تیم هایی مانند پرسپولیس، اردبیل، پاکدشت و… در سطوح مختلف فوتبال ایران حضور داشتند و حضور این تیم ها همواره با مخالفت ها و موضع منفی باشگاه سرمه ای تهران مواجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس همیشه بر این باور بوده که این نام متعلق به تیمی است که در تهران تشکیل شده و به ادعای آنها در سراسر ایران هوادارانی دارد.

در شرایطی که این باشگاه بر حفظ نام تجاری پرسپولیس تاکید دارد، این روزها به فکر تشکیل چنین تیمی است تا به زودی واکنشی احتمالا منفی از خود نشان دهد.