پرسپولیس در آسیا هم از استقلال پیشی گرفت

سپاهان نیز در رنکینگ جهانی یک پله صعود کرد و در رده 212 جهان و نهم آسیا قرار گرفت. تا رده سی و پنجم آسیا اثری از نمایندگان ایران نیست، این رده به تراکتورها اختصاص دارد و در رده 497 جهان قرار دارند.

نام استقلال هم در جمع تیم های برتر به چشم می خورد. آبی پوشان با 5 پله صعود، در رده 203 جهان قرار گرفتند و تعداد امتیازات خود را به 77.9 رساندند. این تیم در بین باشگاه های آسیایی در رتبه هفتم قرار دارد.

1883770


سرویس خبر شماره: 1942149
Jun 15, 1402 @ 11:08 ب.ظ
9.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

حضور سرخابی ها در جایگاه های چهارم و هفتم

با اعلام رده بندی جدید تیم های آسیایی، پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار گرفتند.

پرسپولیس در آسیا هم از استقلال پیشی گرفت

در این رده بندی که دوشنبه هر هفته به روز می شود، پرسپولیس با وجود پیروزی در لیگ و پلی آف، جایگاهی را در رنکینگ جهانی از دست می دهد و در رده چهارم آسیا باقی می ماند. به این ترتیب مجموع امتیازات شاگردان یحیی گل محمدی به 79.1 رسید تا این تیم در رتبه 163 رنکینگ جهانی قرار گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت تحلیلی opta که رنکینگ هفتگی تیم های باشگاهی جهان را تهیه می کند، در جدیدترین رده بندی خود نیز جایگاه تیم های آسیایی را اعلام کرد که سرخابی ها در بین 10 تیم برتر قرار دارند.

الاتحاد که پس از سال ها قهرمان عربستان شد با 82.8 امتیاز برترین تیم آسیاست و در رده 86 جهان قرار دارد. الهلال، النصر، پرسپولیس، اولسان، یوکوهاما مارینوس، استقلال، الشباب، سپاهان و چونبوک موتورز تیم های دوم تا دهم را تشکیل دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی