پرسپولیس در برابر پیام عجیب سرمربی مراکشی!


سرویس خبر شماره: 2055632
28 ژوئیه 1403 در 2:52 ب.ظ.
16.5 هزار |

21نقطه نظر

یک مذاکره زیبا که با شکست مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس برای خرید ستاره مراکشی با مانع بزرگی روبرو شد.

پرسپولیس در برابر پیام عجیب سرمربی مراکشی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه الشرق ریاض امروز با انتشار مطلبی در مورد وضعیت یحیی عطیه و پیشنهاداتی که از باشگاه های مختلف دریافت کرده، مدعی شد سرمربی مراکشی تیم ملی به این بازیکن توصیه کرده جایگاه خود را حفظ کند. تیم ملی مراکش تیم لیگ ملی ایران را برای ادامه فوتبال خود انتخاب نکنید.

این روزنامه می نویسد: یحیی عطی الله مدافع چپ تیم ملی مراکشی تیم روسیه در سوچی در ساعات اخیر در حالی که تیمش خود را برای ورود به اردوی تدارکاتی پیش فصل آماده می کند، تصمیم گرفت به طور ناگهانی به مراکش بازگردد.

یک منبع خصوصی گفت که عطیه پس از اینکه ایجنتش از او خواست به یک باشگاه جدید بپیوندد تصمیم گرفت به مراکش بازگردد. این بازیکن پس از سقوط سوچی از لیگ برتر روسیه تمایلی به ادامه کار در این تیم ندارد.

2055328

این منبع گزارش می دهد که ایجنت عطیه موفق شده دو پیشنهاد به او داشته باشد. اولی از ایران می آید و دیگری از یک باشگاه بزرگ روسی. باشگاه ایرانی پرسپولیس است که به توصیه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی خود که در باشگاه الوداد با او کار می کرد، برای جذب این بازیکن، نویسنده پاس گل پیروزی مراکش مقابل پرتغال در جام جهانی 2022 اقدام کرد. .

اما ولید رکارکی، سرمربی تیم ملی مراکش از عطیه خواست تا ایرانی خود را آخرین اولویت خود قرار دهد و فصل آینده در لیگی رقابتی تر بازی کند. بنابراین او می تواند جایگاه خود را در تیم ملی مراکش در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آفریقا 2025 حفظ کند.

عطیه در حال حاضر در مراکش به سر می برد و همه پیشنهادات را برای انتخاب تیم جدیدش در اسرع وقت بررسی خواهد کرد. ایجنت او همچنین در تلاش است تا مقامات سوچی را متقاعد کند که این بازیکن را ترک کنند، زیرا قرارداد تیم روسی با او تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد.

1977887

گزارش خبرنگار ما حاکی است که باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد تا نظر منفی نسبت به این انتقال را به حداقل برساند و حتی این گزارش باعث عصبانیت رهبری پرسپولیس شد.

اما رضایت بالای این بازیکن حتی به صورت قرضی باعث شد تا او از دسترس تیم فوتبال پرسپولیس دور شود. جالب است بدانید که باشگاه سوچی نه تنها برای انتقال دائمی بلکه برای حضور یک ساله این بازیکن مبلغ هنگفتی را درخواست کرده بود.

به نظر می رسد مذاکرات پرسپولیس برای جذب این بازیکن در نهایت به نتیجه نرسد و انتظار می رود قرمزها با گزینه جایگزین پیش بروند.

مجله اخبار فوتبال داخلی