پرسپولیس در راس خود کنعانی را می خواهد


سرویس خبر شماره: 2018057
11 مه 1403 در 05:56
142 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مقابل بهترین خط حمله لیگ برتر

مدافع ملی پوش پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ یکی از ستاره های تیمش بود، روزهای خوبی را در اراک سپری نکرد.

پرسپولیس در راس خود کنعانی را می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین کنعانی زادگان که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی مدافع میانی ثابت بود، در دیدارهای اخیر لیگ برتر خوش درخشید و یکی از ارکان سازمان دفاعی این تیم برای بهبود شرایط بود. خط دفاعی سرخ ها و گل های زده شده.

کنعانی این فصل را در کنار پورعلی گنجی شروع کرد و سپس با گلسیانی شریک شد و چند هفته ای با فرشاد فرجی در خط دفاع میانی پرسپولیس بازی کرد.
او پس از پشت سر گذاشتن جنبه های مربوط به ماجراجویی های تیم ملی و جایزه جام جهانی، کم کم به همان مدافع قدرتمند و قدرتمند پرسپولیس تبدیل شد و عملکرد درخشانش در هفته های اخیر باعث شد پرسپولیس عنوان بهترین مدافع را از دست بدهد. خطی که کمترین گل را دارد باید برنده شود.
با این حال کنعانی مانند دیگر مدافعان پرسپولیس روزهای خوبی را در اراک سپری نکرد و رد اشتباهات او در برخی از گل های تیمش دیده می شود.

2016465

حالا بازی بزرگ مقابل سپاهان نزدیک است و کنعانی باید نسخه درخشان و ایده آل خود را به ورزشگاه آزادی بیاورد وگرنه شرایط تیمش در قهرمانی لیگ برتر سخت می شود. در واقع پرسپولیس می خواهد کنعانی برای بازی چهارشنبه شب مقابل سپاهان در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد چرا که او و مدافعان پرسپولیس باید با بهترین خط حمله لیگ روبرو شوند.

در واقع دیدار روز چهارشنبه تقابل بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله حال حاضر لیگ برتر است که می تواند در تعیین معادلات قهرمانی و کنعانی به عنوان بازیکن تیم ملی و ستاره قهرمانی تعیین کننده باشد. خط دفاعی پرسپولیس برای ارائه بهترین عملکرد خود با مهاجمانی چون مغانلو، کاوه رضایی و رضا شخاری پیش بینی می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی