پرسپولیس در رسانه های الجزایر عامل زلزله!


سرویس خبر شماره: 2051062
6 جولای 1403 در 7:46 ق.ظ.
17.4K |

4نقطه نظر

بازتاب گسترده ای از حضور گاریدو در ایران

حضور خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس بازتاب زیادی در رسانه های الجزایر داشت.

پرسپولیس در رسانه های الجزایر عامل زلزله!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیوستن خوان کارلوس گاریدو به پرسپولیس در رسانه های الجزایر بازتاب داشت. سرمربی اتحاد از پایتخت این کشور بلافاصله و اندکی پس از پایان فصل به ایران سفر می کند تا هدایت سرخ ها را بر عهده بگیرد.

رسانه «الجزیر الجدیده» در این باره نوشت: خوان کارلوس گاریدو، تکنسین اسپانیایی با باشگاه ایرانی پرسپولیس قرارداد امضا کرد. او از باشگاه اتحاد الجزایر که در پایان فصل گذشته او را ترک کرد به این تیم رسید.

2047770

خوان کارلوس گاریدو پس از 9 ماه حضور در باشگاه اتحاد الجزایر، از طریق باشگاه پرسپولیس، قهرمان آخرین فصل لیگ ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده، به دنبال تجربه جدیدی در لیگ فوتبال ایران است.

این سرمربی اسپانیایی توانست با اتحاد الجر به نیمه نهایی جام حذفی الجزایر راه پیدا کند که در ضربات پنالتی مغلوب شباب بلوزداد شد. او همچنین به نیمه نهایی جام کنفدراسیون فوتبال آفریقا رسید قبل از اینکه باشگاه از ظلم بزرگ کنفدراسیون فوتبال آفریقا بر پیراهن باشگاه نهدت برکان مراکش رنج برد.

2047769

رسانه «اوراس» نیز نوشت: باشگاه اتحاد الداشا رسما از خدمت خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی انصراف داد و او با باشگاه ایرانی پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

این مربی اسپانیایی هدایت باشگاه ایرانی پرسپولیس قهرمان فصل گذشته ایران را برعهده خواهد داشت که به معنای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده است.

2047768

رسانه النهار نیز گزارش داد: خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی در پایان فصل 2023-2024 رسما از مدیریت باشگاه اتحاد کاپیتال استعفا داد.

اواسط مهرماه گذشته، مدیران اتحاد برای جانشینی عبدالحق بن شیخا با این تکنسین اسپانیایی قراردادی امضا کردند که قراردادی تا پایان فصل جاری با امکان تمدید آن برای یک فصل دیگر وجود دارد.

اما مدیریت جدید به رهبری عثمان سهبان تصمیم گرفت بند تمدید قرارداد کارلوس گاریدو را فعال نکند و همین موضوع باعث شد تا او به دنبال تجربه جدیدی در قهرمانی ایران باشد.

2047767

رسانه “ورزش 360” گزارش داد: خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی “اینستاگرام” قرارداد رسمی خود را با تیم ایرانی پرسپولیس اعلام کرد.

این باشگاه ایرانی به نوبه خود بدون اعلام جزئیات بیشتر، اعلام کرد که برای هدایت این تیم با سرمربی اسپانیایی قرارداد امضا کرده است.

گاریدو فصل گذشته هدایت الاتحاد پایتخت الجزایر را بر عهده داشت. لازم به ذکر است خوان کارلوس گاریدو پیش از این سرپرست تیم های ورزشی رجا و الوداد بود.

2047766

رسانه «المصدر» نوشت: باشگاه اتحاد الداشا رسما تصمیم گرفت از خدمات خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی که با باشگاه ایرانی پرسپولیس قرارداد امضا کرده بود، صرف نظر کند.

این تکنسین اسپانیایی توانست پایتخت اتحاد را به نیمه نهایی جام حذفی الجزایر و نیمه نهایی جام کنفدراسیون فوتبال آفریقا برساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی