پرسپولیس در پیام نوروزی کری خواند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس در پیام نوروزی خود خطاب به هواداران نوشت که این باشگاه “افکار آرمان گرایانه و آرزوی بی پایان خود برای قهرمانی را رها نمی کند” تا در اولین روز سال 1402 به فعالیت خود ادامه دهد. عزم راسخ برای ادامه لیگ برتر

پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس را می خوانید:

ما در پرسپولیس، از مدیران و کادرفنی گرفته تا مربیان و بازیکنان، به هر آنچه که داریم و با قدرتی که از اراده هواداران در سال 1402 سرچشمه می‌گیرد سوگند یاد می‌کنیم که هرچه بیشتر به خواسته‌های آنها در راه قهرمانی جامه عمل بپوشانیم. و در جهت مشکلات. بیایید یک قدم از گذشته برگردیم.

اینجا در باشگاه نجیب، بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس، به یاری خداوند متعال، در سایه امام اطهار (ع) و با حمایت همیشگی و ایثارگرانه هوادارانی که از آن ها هستیم، هستیم. برابر من نمی دانم، با بهره گیری از تجربیات و با سخت کوشی. ضمن اینکه روزهای بهتر و شادتری را برای این باشگاه و هوادارانش در اقصی نقاط مجموعه یکپارچه و یکپارچه پرسپولیس رقم بزنیم.

همچنین باشگاه پرسپولیس در این پیام به کنایه خطاب به حریفان می نویسد: «قدرت و ماندگاری پرسپولیس نه از جام های زیاد بلکه از کثرت هوادارانش است».

ما همچنین از حمایت هواداران و دست اندرکاران فوتبال که برای درست کردن آن و برقراری عدالت تلاش کرده اند قدردانی و تشکر می کنیم. باشگاه پرسپولیس این نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز، پارسی‌نشینان و به‌ویژه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ما از افکار آرمان گرایانه و آرزوی بی پایان خود برای قهرمانی دست برنداشته ایم و دست از تلاش نخواهیم برد، حتی همانطور که در روزهای تداوم قهرمانی بارها با افتخار یادآوری کرده ایم، شکوه و ماندگاری پرسپولیس ما فرا نمی رسد. از جام های زیادش، اما از طرفداران زیادش.

باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی عید نوروز را به هوادارانش تبریک گفت.

پرسپولیس در پیام نوروزی کری خواند


سرویس خبر شماره: 1896942
آوریل 01, 1402 در 11:32 ب.ظ
7.3K |

12نقطه نظر

ما قهرمانی را رها نکرده ایم.