پرسپولیس ده نفر با من بود افشاگری عجیب دانیال!

رضاییان که برای نیم فصل لیگ قطر به پرسپولیس بازگشت، با وجود عملکرد فنی موفق، شرایطی را دنبال کرد که یحیی گل محمدی تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداد تا در نهایت راهی سپاهان شود. اما یحیی گل محمدی قبل از انتقال رسمی به سپاهان، راست دست مورد علاقه خود را پای میز مذاکره آورد و او را با پیراهن شماره 5 قرار داد.

مدافع پرسپولیس در پایان یک فصل پرتلاطم دست به افشاگری تکان دهنده ای زد.

پرسپولیس ده نفر با من بود افشاگری عجیب دانیال!


سرویس خبر شماره: 1942630
18 ژوئن 1402 ساعت 09:10
27.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سروش یار روزهای تنهایی و غم انگیز

نکته جالب این است که دانیال از سروش رفیعی تعریف می کند که شرایط سخت آن روزها را به عنوان هم اتاقی برای او آسان و قابل تحمل کرد.

دانیال اسماعیلی فر اگرچه قبل از بازگشت رامین رضاییان نیز مورد توجه این تیم و هوادارانش قرار گرفت اما حضور او پس از رفتن رامین چندان خوشایند هواداران نبود و در این بین اتفاقات پشت صحنه فضای مجازی نیز کار خود را کرد. سخت تر.

دانیال اما این فصل پرماجرا را با 7 پاس گل و دو گل به پایان رساند تا نشان دهد که سرسختی ذهنی قابل توجهی دارد. او که دوران سختی را در تراکتورسازی و پایان خدمت سربازی اش پشت سر گذاشته بود، از این وضعیت طاقت فرسا نیز گذشت و به نظر می رسد از نمایشی که در لیگ 22 داشت، فصل بعد برایش بدون آن هم می تواند پیش برود. و با شرایط بهتری برای پیگیری.



مجله اخبار فوتبال داخلی

10 بازیکنی که در کمال ناباوری نام دانیال اسماعیلی فر در بین آنها نبود و باعث نفرت او شد. تحمل چنین فشاری قطعا برای چند بازیکن ممکن نیست و دانیال از آن به عنوان «روزهای تنهایی و غمگین در پرسپولیس» یاد می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به رامین رضاییان داشتند و مشخص بود که تعویض این مدافع راست کار سختی در این تیم خواهد داشت اما دانیال اسماعیلی فر در پایان موفقیت خود داستانی تکان دهنده را تعریف کرد. فصل

رضاییان که در دو دربی اخیر یکی از ستاره های تیمش بوده، پس از یک فصل سخت و پرماجرا بالاخره اعتراف عجیبی کرد. او درباره روزهای حضور در تیم گفت که تحت شدیدترین فشارها و حملات بود و جوی علیه او در ورزشگاه شکل گرفت که فقط نام 10 بازیکن در سکوها فریاد می شد.