پرسپولیس راه بارسلونا را طی می کند؟/ غرامت سنگین مصدومیت پورعلی گنجی از فیفا!



مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی اتفاق تلخی برای پرسپولیس بود و این باشگاه یکی دیگر از ستاره های خود را از دست خواهد داد. همانطور که می دانیم مرتضی رباطش پاره شد و نمی تواند مدت زیادی بازی کند.

از آنجایی که مصدومیت پورعلیگنجی در یک بازی رسمی ملی و در زمان فیفا رخ داده است، طبق قوانین باشگاه پرسپولیس می تواند از فیفا درخواست غرامت کند و فیفا باید مبلغ زیادی را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.پرسپولیس. طبق مقررات، اگر مصدومیت بازیکنی بیش از 28 روز طول بکشد، فیفا موظف است روزانه 20 هزار یورو به باشگاه آسیب دیده پرداخت کند. هرچند این اتفاق برای پرسپولیس تلخ است اما می تواند از فیفا پول زیادی دریافت کند.

کارشناسان فیفا پس از شکایت باشگاه از بازیکن مورد نظر بررسی می‌کنند و در صورت طولانی‌مدت بودن مصدومیت بازیکن، غرامت را به باشگاهی که بازیکن با آن قرارداد دارد پرداخت می‌کنند.

چندی پیش، زمانی که عثمان دمبله بازیکن بارسلونا بود، این بازیکن در یک بازی تیم فرانسوی به شدت آسیب دید و مدت زیادی نتوانست برای بارسلونا بازی کند. باشگاه بارسلونا بلافاصله به فیفا شکایت کرد و این ارگان در مجموع 3 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا پرداخت کرد. بازیکنان پرسپولیس هم اکنون می توانند پس از مشخص شدن غیبت پورعلی گنجی از میادین، شکایت خود را به فیفا مطرح کرده و درخواست غرامت کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال