پرسپولیس سایت خیری شایانیوز | akhbarfootball

شروع دهه نود برای پرسپولیسی ها شبیه به کابوس بود که شاید اوج این کابوس،چهار باخت متوالی در دربی در برابر استقلال بود. پس از این مدیریت باشگاه به وزارت معادن و فلزات وقت سپرده شد. حسین محلوجی وزیروقت نیز امیرعابدینی که سابقه بازی در پیکان را نیز داشت و از مدیران رده میانی وزارتخانه محسوب می شد به سمت مدیرعاملی انتخاب کرد.

  • ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی پرسپولیس و موفقیت ها در بازی های آسیایی شما را دعوات به تماشای این عکس نوشته های زیبا می کنیم.
  • دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
  • پس از این مدیریت باشگاه به وزارت معادن و فلزات وقت سپرده شد.
  • باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت درخواست سیستمی برای ITC بازیکن برزیلی خود اقدام کرده است و منتظر پاسخ باشگاه ژاپنی است.
  • سال 1346 و در پی انحلال باشگاه شاهین، عبدو باشگاهی را که پنج سال پیش تاسیس کرده بود، به صف اول ورزش ایران کشید.

رقیب سنتی پرسپولیس، تیم استقلال است که از مسابقات آنها به نام دربی پایتخت یاد می‌شود. در سال 1377پرسپولیس مجدد قهرمان شد ولی مهمترین اتفاق برای پرسپولیس در این سال نه قهرمانی در لیگ که بازگشت پروین بعد از سال ها بود. قهرمانی های متفاوت یکی پس از دیگری، رکورد پیروزی های متوالی و موارد این چنینی در همان سال ها کسب شد. پرسپولیس در پنج سال چهار بار قهرمان شد و اگر کناره گیری سال 76 نبود شاید رکورد تاریخی 5 قهرمانی پیاپی(گلات) در لیگ را کسب می کردند. سپاهان درحالی در پایان هفته نوزدهم در صدر جدول قرار گرفته است که بازیکنان سابق پرسپولیس نقش پررنگی در این موضوع دارند.

پرسپولیس دنبال فرار از ثبت رکورد معکوس در آبادان!

دوران درخشان مجله اخبار فوتبال با برانکو ایوانکوویچ استارت خورد. 3 قهرمانی متوالی در لیگ، راهیابی به فینال آسیا با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و یک قهرمانی در جام حذفی از افتخارات پرفسور با پرسپولیس میباشد. در پایان لیگ هجدهم، برانکو با کسب دوگانه از پرسپولیس جدا شد و گابریل کالدرون آرژانتینی جانشین وی گشت. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل کاشیما با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از قهرمانی باز ماند. در سال 1365 امتیاز باشگاه پرسپولیس به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد و زمانی که نام دیگر باشگاه بزرگ پایتخت به استقلال تغییر کرد، مسئولان این نهاد، نام آزادی را هم برای این باشگاه در نظر گرفتند. در ابتدای دهه 60 نام شهید چمران را پیشنهاد دادند، نامی که حواشی مختلفی در پی داشت.

پرسپولیس و سیاست

نکته جالب، رقابت پیکان در برابر پرسپولیس در جام باشگاهها بود که تک گل علی پروین نتیجه را یک بر صفر به سود پیکان خاتمه داد. در همین دوره از رقابت ها، پرسپولیس با دوازده امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. عکس نوشته پروفایل پرسپولیس را برای طرفداران این تیم آماده کرده ایم. طرفدارای پرسپولیس، می خواین پروفایلتونم رنگ خونتون، رنگ پرسپولیس رو بگیره؟ کلی عکس مناسب پروفایل واسه طرفدارای پرسپولیس اینجا گذاشتیم. دیاباته و آل‌کثیر، شانس زیادی را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر صنعت نفت دارند.

(عکس) متن احساسی علیرضا بیرانوند برای کارلوس کی‌روش

جلسه کمیته انضباطی دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس امروز برگزار شد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری ورزشی فرتاک است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مهاجم پیشین پرسپولیس بر این عقیده است که اشتباهات داوری با توجه به رقابت تیم‌ها می‌تواند در آخر فصل تأثیرگذار باشد. یک مهاجم برزیلی دیگر شاغل در لیگ ژاپن به عنوان گزینه تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح شده است.

http://3dmark.ir