پرسپولیس طرفداری | akhbarfootball

با پیروزی انقلاب اسلامی این باشگاه نیز همچون بسیاری از نهادهای دیگر دچار تغییرات گسترده شد. طی این سال ها علی پروین و چند نفر از دیگر همبازیانش سعی در حفظ پرسپولیس داشتند. سال بعد با هدایت آلن راجرز بریتانیایی قهرمانی اولین دوره لیگ تخت جمشید در سال 1350 را از آن خود کردند. در این سال پرسپولیس با 13 پیروزی و 1 شکست، به نخستین قهرمانی تاریخ خود رسید. پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیگ تخت جمشید، با کسب دو قهرمانی ( لیگ اول و سوم ) و سه نایب قهرمانی، به عنوان پرافتخارترین باشگاه کشور شناخته شد.

  • در سال 1365 امتیاز باشگاه پرسپولیس به بنیاد مستضعفان و جانبازان واگذار شد و زمانی که نام دیگر باشگاه بزرگ پایتخت به استقلال تغییر کرد، مسئولان این نهاد، نام آزادی را هم برای این باشگاه در نظر گرفتند.
  • هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با هشت دیدار پیگیری خواهد شد.
  • پرسپولیس یحیی تا پایان هفته نوزدهم میانگین 2 امتیاز از هر بازی را ثبت کرده است.
  • پرسپولیس بعد از هفتاد سال قدمت و سردمداری در لیگ ایران امیدوار است تا بعد از یک سال وقفه دوباره رنگ جام را با یحیی گل محمدی کند و با پانزده قهرمانی در لیگ برتر دست نیافتنی تر از قبل شود.
  • همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام شخصی اش، به زمان مختلف ورزش زن و مرد در ایران واکنش نشان داد.

به جز فصل ۸۶–۱۳۸۵ و چند بازی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ که بازیکنان پرسپولیس لباس‌های راه‌راه سفید و قرمز پوشیدند،[۶۳][۶۴] از آغاز همواره رنگ اصلی پیراهن پرسپولیس قرمز بوده‌است. از این رو آنان را «ارتش سرخ»[۱] و «سرخپوشان»[۲] می‌نامند. فصل جاریباشگاه فوتبال پرسپولیس یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است.

کادر تیم‌های پایه

صحبت های افشاریان مثل داوری ها به ضرر پرسپولیس بود/ آخرین ستاره لیگ مهدی … آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند. اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.

نوستالژی/ 3 سال پیش در چنین روزی: استقلال 2-2 پرسپولیس (دربی

مجله اخبار فوتبال بعد از انقلاب به مانند استقلال دچار تغییر و تحولات زیادی شد. همزمان با تیم بزرگسالان، تیم امید پرسپولیس نیز در موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز قرار دارد. 9 مهر 1394 بر اثر ایست قلبی، کاپیتان پرسپولیس در گذشت تا پس از آن در دقیقه 24 هر بازی، هواداران یاد 24 ابدی پرسپولیس را گرامی بدارند. در همان برهه، مدیریت باشگاه به وزارت معادن و فلزات وقت سپرده شد. حسین محلوجی وزیر وقت نیز امیر عابدینی که سابقه بازی در پیکان را نیز داشت و از مدیران رده میانی وزارتخانه محسوب می شد به سمت مدیرعاملی انتخاب کرد.

خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد. توضیحات قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال را در خصوص پرداخت هزینه VAR توسط دولت در این فیلم مشاهده می‌کنید. رئیس باشگاه اِمن هلند اظهار امیدواری کرد یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس را به خدمت بگیرد. تورم ماهانه قیمت مسکن در تهران دی‌ماه امسال بعد از ۳۱ ماه دوباره دو رقمی شد.

http://3dmark.ir