پرسپولیس: عبدالکریم را زیر 100 میلیارد نمی فروشیم!


سرویس خبر شماره: 2051409
7 جولای 1403 ساعت 17:27 |
130.1K |

119نقطه نظر

پس از پیشنهاد مالی الوکره برای جذب ستاره قطری

باشگاه الوکره قطر برای جذب عبدالکریم حسن پیشنهاد عجیبی به پرسپولیس داد که به سرعت رد شد.

پرسپولیس: عبدالکریم را زیر 100 میلیارد نمی فروشیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از چالش های جدید باشگاه پرسپولیس، انتقال عبدالکریم حسن توسط باشگاه الوکره قطر است.

پرسپولیس که پس از سال ها چالش در سمت چپ خط دفاعی خود، موفق شد ستاره قطری را در زمستان فصل گذشته از تیم کویتی در اختیار بگیرد و در مسیر موفقیت خود تا حدود زیادی به نتیجه نزدیک شود، حالا با درخواست شروع بازیکن برآورده شده است

عبدالکریم حسن که پس از اظهار نظر جنجالی خود از لیگ ستارگان و تیم ملی قطر کنار گذاشته شد، راهی کویت شد. اما در نیم فصل آخر به درخواست پرسپولیس به تهران آمد و توانست در یکی از پست هایی که این تیم سال ها با ضعف مواجه بود نمایش امیدوارکننده ای را رقم بزند.

این نمایش موفق علاوه بر اینکه در کانون توجه قرار گرفت، باعث شد تا این بازیکن در نهایت شرایط گذشته خود را در قطر تغییر دهد. به این ترتیب پیشنهاد الوکره قطر نیز می تواند آن را به شرایط گذشته نزدیک کند.

سوالی که ابتدا از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد و با تایید اینکه او یک فصل دیگر با عبدالکریم قرارداد دارد، احتمال جدایی این چپ دست را تکذیب کرد. اما بعدا با نامه رسمی باشگاه الوکره و درخواست مجوز این موضوع شکل جدی تری به خود گرفت.

2013957

اما حالا باشگاه پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به این پیشنهاد واکنش نشان می دهد. گفته می شود باشگاه الوکره برای این انتقال مبلغ ناچیز 300 هزار دلاری را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده بود که خیلی سریع از سوی رضا درویش رد شد.

اما چالش بزرگ باشگاه پرسپولیس این است که عبدالکریم حسن تمایلی به بازگشت به کشورش ندارد و شرایطی را برای حضور دوباره در تیم ملی و لقب ملی پوشان فراهم می کند.

با این حال گفته می شود باشگاه پرسپولیس در صورت موافقت او با جدایی به چیزی کمتر از یک میلیون دلار تا هشتصد هزار دلار در این انتقال بسنده نخواهد کرد. آنها مدعی هستند تنها با دریافت مبلغی نزدیک به این می توانند به انتقال عبدالکریم حسن به قطر رضایت دهند. بازیکنی که به خود این فرصت را داد تا دوباره در پرسپولیس خودش را نشان دهد و به قطر برگردد و برای این که باشگاه پرسپولیس در این زمینه متضرر نشود باید مبلغ مورد نظر را به آنها بپردازد.

در همین راستا رضا درویش نیز با عبدالکریم حسن گفت و گو کرد و با وجود نارضایتی از شرایط، پیشنهاد ارسال 300 هزار دلاری الوکره به کلاس خود را ندانست و نسبت به کیفیت این پیشنهاد بی ارزش دانست. بازیکن، و از او خواست بدون توجه به این مشکل، تمرکزش را روی بازگشت به پرسپولیس و اجرای قراردادش بگذارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی