پرسپولیس: عملیات خنثی سازی تراکتور محبوس آغاز شد


سرویس خبر شماره: 2055304
27 جولای 1403 ساعت 9:15 ق.ظ.
8.3K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس به سادگی از کنار رفتن علیرضا بیرانوند نمی گذرد.

پرسپولیس: عملیات خنثی سازی تراکتور محبوس آغاز شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به اخراج یک طرفه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و چالش هایی که با هواداران خشمگین آن تیم داشت، بازگشت او به این تیم و تکرار اتفاقات تابستان گذشته و در نهایت با این رسمی غیرمحتمل به نظر می رسید. رونمایی از تراکتور و حضور آن این دروازه بان ملی پوش در تبریز ماجرا وارد ابعاد جدیدی شد.

هرچند تراکتور موفق شد دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را که با پرسپولیس قرارداد نداشتند را از جمع سرخ پوشان تهرانی بیاورد اما پرسپولیس به این راحتی اخراج یک طرفه علیرضا بیرانوند را نمی پذیرد.

2051281

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدعی بود به دلیل پرداخت مطالبات این بازیکن، اخراج بیرانوند غیرقانونی بوده و هیچ توجیهی ندارد، حالا تراکتور نیز وارد دعوای حقوقی شده و باشگاه پرسپولیس نیز تراکتورسازی را ادامه داده است.

حتی اگر اکنون سران پرسپولیس به دنبال جایگزینی برای بیرانوند باشند و خبری از بازگشت او نباشد، خنثی شدن بمب تبریزی اتفاق مبارکی برای پرسپولیسی ها خواهد بود. تیم حقوقی پرسپولیس علاوه بر گرفتن غرامت از بیرانوند و محرومیت وی، در صدد محرومیت و جریمه باشگاه تراکتورسازی به دلیل اغوای بازیکن تحت قرارداد و عقد قرارداد غیرقانونی است.

همانطور که می بینید ماجرای جدایی عجیب بیرانوند وارد مرحله جدیدی شده است و باید دید کدام طرف برنده این مبارزه می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی