پرسپولیس فردا مرکز خبر و امضا و عکس با پیراهن


کد اطلاعات: 2052790
15 جولای 1403 در 9:52 ق.ظ.
4.7 هزار |

4نقطه نظر

به درویش و تیمش نگاه کنید

با کاری که باشگاه پرسپولیس در آخرین روز هفته انجام داد، شاید اوایل هفته آینده جهشی در روند نقل و انتقالات این باشگاه رخ دهد.

پرسپولیس فردا مرکز خبر و امضا و عکس با پیراهن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که باشگاه استقلال به عنوان رقیب سنتی قرمزها در ابتدای فصل نقل و انتقالات موفق به جذب دو بازیکن جدید شد، پرسپولیس پس از تمدید قرارداد دو ستاره خود در نقل و انتقالات تابستانی هیچ حرکت دیگری انجام نداد. . غیر فعال شده است.

اگرچه در دو سه هفته اخیر صحبت های زیادی در مورد تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید در اطراف پرسپولیس مطرح شده و حتی دو یا سه بازیکن به توافق نهایی و عقد قرارداد با این باشگاه نزدیک شده اند، اما این هفته بدون هیچ دستاورد خاصی برای قرمزها به پایان رسید. ترکیب تیم فصل آینده همچنان با سرمربی جدید خارجی مشخص نیست.

با این حال تصمیم روز پنجشنبه باشگاه پرسپولیس می تواند گام جالبی در روند نقل و انتقالات این باشگاه بردارد. باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه تمام مطالبات دو سه فصل اخیر بازیکنانش را پرداخت و با همه تسویه حساب کرد تا دیگر کسانی که بهانه مالی برای تمدید نکردن قرارداد داشتند، نداشته باشند.

2044032

با وجود اینکه برخی از این بازیکنان با پرسپولیس قرارداد ندارند و در مذاکره و عقد قرارداد با تیم های مورد نظر آزادند، اما کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم اولویت خود را ماندن در پرسپولیس و تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام کرده اند. ، دیگر بهانه ای برای اتفاقات پنجشنبه ندارند. و حالا که حساب با آنها تسویه شده است و اکثر آنها ارقام کلان و قابل توجهی دریافت کرده اند، باید برای عقد قرارداد پا پیش بگذارند.

پیش بینی می شود با این اتفاق، باشگاه پرسپولیس از روز شنبه پذیرای بازیکنان و مدیران برنامه های بیشتری باشد و روند تمدید قرارداد با برخی بازیکنان سرعت و شدت بیشتری پیدا کند، هرچند در مورد برخی از آنها حداقل، پیشنهادات بسیار بالاتر از سایر باشگاه‌ها ممکن است همچنان مانعی برای همکاری بیشتر با پرسپولیس باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی