پرسپولیس قول گلسیانی برای بازگشت به تهران را گرفت


سرویس خبر شماره: 2051414
7 جولای 1403 در 5:55 ب.ظ.
63 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در گفت و گوی تصویری درویش با گئورگی؛

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ستاره سرخ حاضر در یورو 2024 تلفنی گفت و گو کرد و مقرر شد پس از پایان رقابت های تیم ملی گرجستان در مورد ادامه همکاری ها گفتگو شود.

پرسپولیس قول گلسیانی برای بازگشت به تهران را گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجی گلسیانی پس از درخشش در پرسپولیس در دو فصل گذشته به تیم ملی کشورش پیوست و عنوان قهرمانی سه گانه را به دست آورد.

تداوم بازی های خوب او در پیراهن پرسپولیس باعث تثبیت جایگاهش در تیم ملی گرجستان و حضور در جام ملت های اروپا شد و عصر چهارشنبه با حضور در ترکیب اصلی نقش مهمی در مسابقه تعیین کننده بازی مقابل تیم ملی پرتغال و دوستان رونالدو که منجر به ارتقاء جورجیا لد شد.

به همین مناسبت رضا درویش امروز با انجام مصاحبه ای تصویری جویای وضعیت گلسیانی شد و موفقیت او و تیم ملی کشورش را تبریک گفت.

مدیرعامل پرسپولیس در این تماس تلفنی گفت: خوشحالیم و افتخار می کنیم که در جام ملت های اروپا حضور دارید و در حال تبدیل شدن به ستاره این رقابت ها هستید. این نشان می دهد که پرسپولیس بازیکنان بین المللی دارد.

گلسیانی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه از تجربه بازی مقابل رونالدو با پیراهن پرسپولیس صحبت کرد و گفت که شب گذشته در جریان بازی با رونالدو در این خصوص صحبت کرده است.

2048251

درویش ضمن تبریک به گلسیانی برای تیم ملی گرجستان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که گلسیانی در سلامت کامل مسابقات را به پایان برساند.

درویش درباره مذاکره با این بازیکن برای رسیدن به قرارداد جدید گفت. در حال حاضر ذهن و تمرکز گلسیانی روی مسابقات جام ملت ها است. ما نمی خواهیم این موضوع را تضعیف کنیم. بعد از بازی های ملی در این باره صحبت خواهیم کرد. به او گفتم دوباره در تهران همدیگر را خواهیم دید که گفت; او با خانواده اش به تهران می آید.

مجله اخبار فوتبال داخلی