پرسپولیس مطالبات بوقیدار را پرداخت کرد

در حالی که رادوشوویچ 866 هزار یورو به پرسپولیس بدهکار بود که با پنج درصد سود سالیانه بابت دیرکرد به 900 هزار یورو رسید اما بخشی از مطالبات خود را بخشید و با پرداخت اقساط موافقت کرد تا پرسپولیس فرصت مساعدی برای عبور از این پرونده داشته باشد.

پرسپولیس توانست 250 هزار یورو را از طریق صرافی در لندن جابجا کند و اگرچه این عملیات سخت به نظر می رسید اما به موقع پول به حساب گلر کروات واریز شد و به نظر می رسد پرسپولیس در درخواست های بعدی نیز همین مسیر را طی کند. این در شرایطی است که قرمزها در ابتدا امیدوار بودند بتوانند این مطالبات را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کنند، اما فیفا مخالفت کرد.


سرویس خبر شماره: 1864458
23 ژانویه 1401 12:41 بعد از ظهر |
نمایش 4K |

0نقطه نظر

فرار از کابوس جریمه

باشگاه پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوگیدار رادوشوویچ را پرداخت کرد.

پرسپولیس مطالبات بوقیدار را پرداخت کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس موفق شد 72 ساعت زودتر مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کند و از کابوس جریمه در پرونده دروازه بان کروات جان سالم به در ببرد.

دیروز 250 هزار یورو از دستمزد باقیمانده دروازه بان دوم پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ واریز شد و به حساب رادوشوویچ نیز رفت. با توجه به ریسک بانکی ناشی از تحریم ها، باشگاه پرسپولیس زودتر پرداخت را انجام داد اما مشکلی در این زمینه وجود نداشت و پول به بوژیدر رسید.

در صورت تأخیر، باشگاه پرسپولیس 200 هزار یورو جریمه می شود، بنابراین مجموع مطالبات از 850 هزار یورو به بیش از یک میلیون دلار افزایش می یابد.

بوژیدار رادوشوویچ در گفتگوی کوتاهی با “ورزه سه” پرداخت اولین قسط قراردادش را تایید کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دو ماه بعد باشگاه پرسپولیس باید 200 هزار رادوشوویچ بپردازد و دو ماه دیگر اقساط بعدی می رسد.