پرسپولیس – نساجی; ناگهان بحث برانگیز شد! (ویدیو)

اعلام این پنالتی در دقایق پایانی بازی باعث شد تا بازیکنان و نیمکت نشینان نساجی به تصمیم صفایی اعتراض کنند. البته شاهدان عینی از عدم حضور حمید مطهری در این تظاهرات خبر می دهند.

معترضان نساجیچی معتقدند داور پنالتی اعلام کرد و بازی را تمام کرد تا پرسپولیس شکست نخورد. حتی رسانه رسمی نساجی نیز به این موضوع اشاره کرد و نوشت: اشتباه داوری برد را از نساجی گرفت.

اما از طرفی داور مسابقه که البته علاقه ای به صحبت در مورد این مسابقه ندارد، از هواداران فوتبال دعوت می کند تا یک بار صحنه را تماشا کنند و با توجه به تجربه و دانشی که به دست آورده اند، برای او تصمیم بگیرند.

به گزارش “ورش سه”، نتیجه بازی دوستانه معمولاً برای تیم ها و هوادارانشان اهمیت چندانی ندارد. مثل چند روز پیش منچستریونایتد با چهار گل لیورپول را شکست داد اما نتیجه این بازی چندان توجهی به کسی نکرد.

اما در ایران نتیجه بازی های تدارکاتی و اتفاقات آن اهمیت بیشتری دارد و حتی موضوع شعار هواداران تیم نیز قرار می گیرد و طبیعتا شکست تیم های پرطرفدار تبعات خاص خود را برای بازیکنان و کادرفنی دارد. .

در این صحنه دروازه بان نساجی با زانو به پشت بازیکن پرسپولیس ضربه می زند و سپس برای اعلام پنالتی روی او می افتد.

این شاید یکی از اولین جنجال های فصل جدید فوتبال ایران باشد؛ در جایی که دو تیم معتقدند بازی تدارکاتی است و نتیجه مهم نیست، باز هم نسبت به اعلام یا عدم پنالتی واکنش نشان می دهند.

در دوره پیش فصل نیز تیم های ایرانی مسابقات تدارکاتی نسبتا زیادی برگزار می کنند و این متغیری است که به کادر فنی اجازه می دهد تا کیفیت تیم و بازیکنان و البته هواداران را ارزیابی کنند. اگرچه ممکن است کادر فنی بیشتر به عملکرد تیم خود توجه کند، اما از آنجایی که اکثر هواداران فرصت تماشای بازی دوستانه را ندارند، برخی از آنها نتیجه بازی را مهم ترین نتیجه بازی می دانند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1834495
جولای 29, 1401 @ 22:35
25 هزار |

25نقطه نظر

اولین صحنه مشکوک و اولین تجلی فصل جدید

گل سوم پرسپولیس به نساجی در دقایق پایانی آن بازی با اعتراض شدید تیم میهمان همراه شد.

در چنین شرایطی است که سوت داوران کمتر از دیدارهای رسمی مورد بحث است و این اتفاق در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و نساجی رخ داد. جایی که برخورد خطرناک دروازه بان جوان تیم میهمان با مهاجم پرسپولیس، داور معروف علی صفایی را مجبور به گرفتن پنالتی کرد.