پرسپولیس نگران است: فعلا ساکتیم


سرویس خبر شماره: 1940998
Jun 09, 1402 @ 9:35 ب.ظ
84.9 هزار امتیاز خبر|

50نقطه نظر

کدام داور خارجی شما را اخراج نمی کند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص مصاحبه بازیکنان استقلال در آستانه دیدار فینال جام خولا آمده است:

در هفته های اخیر به خصوص در روزهای اخیر شاهد فشارهای سازماندهی شده علیه فدراسیون، سازمان لیگ و داوران بودیم که مشخصا هدف آن فینال جام حذفی است. به عنوان مثال، استفاده از یک داور خارجی برجسته شد، در حالی که مشخص بود چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

تاکید مجدد داریم که باشگاه پرسپولیس نه فقط در این فصل، همیشه به داوران احترام گذاشته است و با وجود اینکه بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری در این فصل متحمل شده است، هیچ گاه فشار بی موردی به داوران قبل از بازی وارد نکرده و سعی در کسب امتیاز نکرده است. با فیلم ها و عکس های جعلی که نگرفت. امیدواریم اتفاقات چند روز گذشته توسط مسئولان انتظامی فدراسیون رصد شود و فردا شاهد یک بازی جوانمردانه از هر نظر باشیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گفته کارشناسان، دو پنالتی که در جریان بازی با هواداران به پرسپولیس زده شد اشتباه بود. البته به درستی انتظار داشتیم که فدراسیون و سازمان لیگ برخورد مناسب و مناسبی با این جریانات و تنش ها داشته باشند که تا حدودی به آنها اتهام زده می شد اما این اتفاق نیفتاد و تولید نمی شود.

1880695

چنین مطالبه ای و القای ناکافی داوران محترم فوتبال ایران برای قضاوت این مسابقه با افکار عمومی، چه دلیلی جز فشار و گرفتن امتیاز می تواند داشته باشد؟ از طرفی کدام داور خارجی رفتارهای عجیب عوامل تیم های خاص در کنار نیمکت را که در طول فصل شاهد بودیم تحمل می کند و در همان ابتدا کارت قرمز نمی دهد؟

باشگاه پرسپولیس به مصاحبه ها در خصوص قضاوت دربی فردا واکنش نشان داده است.

پرسپولیس نگران است: فعلا ساکتیم

پرسپولیس در مقابل این اتفاقات سکوت اختیار کرد و با اشتباهات بی دقت داوران به ضرر خود برخورد کرد، اما هیچ قصدی نداشت زیرا در آن بازی آخر نزدیک بود تسلیم شوند.

برخی حرکات مشکوک و نگران کننده، علاوه بر اقدامات قبلی رقبا، نگرانی ها را در باشگاه پرسپولیس تشدید کرده است.

متأسفانه در حالی که باشگاه پرسپولیس لب به احترام فوتبال و داوران و کمک به آرامش آنها نمی گشاید، طرف مقابل یک روز هم بدون این اقدام نمی گذرد و به هواداران خود نیز آمار کذبی می دهد. یا در مثالی دیگر فیلمی برای تحت فشار قرار دادن داوران در آستانه این دربی تهیه کردند و در نهایت مشخص شد که برخی تصاویر ربطی به این فصل ندارد و یا به صورت انتخابی نظرات داوران را سانسور کردند تا به آنها القا شود. نظرات خود! همه این اتفاقات در حالی رخ داد که فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که با این رویه ها برخورد قاطع خواهد کرد اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

از سوی دیگر در روزهای اخیر با فیلم های هدفمند و اظهارات اساسا نادرست مواجه هستیم که اعتراض مردم بی طرف و رسانه ها را نیز برانگیخته است.

سیاست هفته ها و ماه های اخیر باشگاه پرسپولیس برای همه روشن و شفاف است. در این مدت علیرغم اقدامات پرتنش و تحریک آمیز رقبا، باشگاه پرسپولیس سعی کرد نه تنها برای حفظ آرامش و تمرکز، بلکه برای کمک به آرامش در فوتبال و کمک به مسئولان برگزاری، از این مشکلات دور بماند. مسابقات. در حالی که حرف های زیادی داشتیم و داریم.

1881043