پرسپولیس نیازی به تبریک به سرمربی رقیب ندارد/ به احترام یحیی و شاگردانش باید کلاه از سر برداریم/ می خواهیم برد و باخت.

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری صحبت ها در هفته گذشته مطرح شد که به نفع فوتبال ایران نبود. این حرف ها حرف جدیدی نیست اما نشان می دهد که برخی به موفقیت پرسپولیس حسادت می کنند. به جای احترام به آنها حرف هایی می زنند که قهرمانی پرسپولیس را خراب می کند اما مردم همه چیز را خوب می بینند و خوب می سنجند. شاید برخی صحبت های بیهوده برای مدت کوتاهی اعتبار داشته باشد و برخی از هواداران تیمشان گول بخورند، اما دائمی نیست. هواداران تیم های رقیب هم می دانند چگونه لیگ را باختند و این مصاحبه ها درباره چیست؟

محمود خوردبین: پرسپولیس نیازی به تبریک به سرمربی رقیب ندارد/ به احترام یحیی و شاگردانش باید کلاه از سر برداریم/ برد و باخت مهم است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اظهار نظر ریکاردو ساپینتو و اینکه گفت نمی توانم به تیمی که لیاقت قهرمانی را ندارد تبریک بگویم، گفت: قدردان همه تیم ها و همه مربیان هستیم اما پرسپولیس به عشق پرشمارش قهرمان می شود. و طرفداران دوست داشتنی و دلیلی برای تبریک وجود ندارد او هیچ دوست و مربی ای از تیم های رقیب ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمود خوردبین درباره رقابت شدید پرسپولیس و سپاهان در هفته گذشته گفت: واقعا زیبایی فوتبال همین است. خیلی زیباست که تا آخر هفته برای قهرمانی می جنگی. به عنوان کسی که موهای خود را در این فوتبال سفید کرده ام، ای کاش این قسمت از لیگ جسورتر بود. بپذیرید که تیم شایسته تری برنده شده است. تیمی که رقیب ما بود تا روز آخر جنگید و حالا به قهرمانی رسیده یا نه. زیبایی ورزش و فوتبال در همین مسائل است، حسادت نکردن به قهرمانی یک تیم یا زیر سوال بردن آن فرهنگ جدید و زشتی است که متاسفانه در فوتبال ایران نهادینه شده است. مسئولان و دروازه بانان فوتبال باید به این موضوع فکر کنند زیرا ریشه اکثر بداخلاقی ها همین فرهنگ زشت جدید است.

وی همچنین افزود: متأسفانه در این فوتبال حرمت ها مدام شکسته می شود و هیچکس نمی تواند این فضا را درست کند. برد و باخت هر دو جنبه را می طلبد و هواداران فوتبال باید این را بدانند. اگر حرفی زدم به خاطر ادامه چند حرف بیهوده و تکراری در مورد قهرمانی پرسپولیس بود. فوتبال ایران باید به تیمی مثل پرسپولیس افتخار کند که اینقدر خوب فوتبال بازی می کند و به همه تیم ها احترام می گذارد. ما هرگز رقبا را تحقیر نمی کنیم و با استفاده از کلمات رکیک و تکراری، قهرمانی آنها را خراب نمی کنیم. اینجا باشگاه مدرسه پرسپولیس است که احترام حرف اول و آخر را می زند.

در همین زمینه با این پیشکسوت دوست داشتنی پرسپولیس تماس گرفتیم که به ما گفت: پرسپولیس پس از 30 هفته سخت و طاقت فرسا قهرمان لیگ برتر شد. این تیم بیش از هر تیمی لایق چنین عنوانی بود و کلاه بر سر یحیی گل محمدی و شاگردانش برمی داشت. با یک مربی شایسته ایرانی توانستیم تیم هایی را شکست دهیم که بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند.

تیم پرسپولیس موفق شد با پیروزی 4 بر صفر مقابل نساجی مازندران در قائم شهر قهرمانی خود را در لیگ بیست و دوم جشن بگیرد. محمود خوردبین، مشاور رضا درویش و سرمربی اسبق پرسپولیس که به قائم شهر سفر کرده بود، پس از پایان بازی اظهارنظر جالبی کرد و گفت: «بعضی ها با این عنوان لیگ لال شدند و دیگر حرفی نیست».