پرسپولیس نیاز به جذب 6 بازیکن دارد/ قرمزها در نقل و انتقالات کار زیادی دارند!



به گزارش خبروژی، پرسپولیس برای حضور پررنگ در بازار نقل و انتقالات علاوه بر جذب بازیکن در پست های مختلف، نیاز به پرکردن پست های خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند را نیز دارد.

تاکنون جدایی 4 بازیکن از تیم پالش پوشان قطعی شده است. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر و وحدت حنان اف بازیکنانی هستند که جدایی آنها قطعی است و پرسپولیس علاوه بر اینکه به دنبال تقویت در پست مهاجم است باید به دنبال پرکردن جای خالی این بازیکنان نیز باشد.

اما در بازار داخلی فقط نام مهدی لیموچی را می شنویم که در لیست خرید قرمزها قرار دارد و حتی در صورت جذب این بازیکن که قرار است جایگزین مهدی ترابی شود، مدیرعامل پرسپولیس باید به دنبال جذب بازیکن دیگری باشد. بازیکنان پست های چپ رضا درویش به دنبال جذب گزینه های خارجی است.

در پست های دروازه بان، دفاع راست و مهاجم، باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با چند گزینه خارجی است اما هنوز مشخص نیست درویش چه تصمیمی برای تصاحب جایگاه حنانوف یا فرشاد فرجی خواهد گرفت.

از شواهد مشخص می شود که مدیرعامل پرسپولیس برخلاف فصول گذشته برنامه نقل و انتقالات از پیش تعیین شده و دقیقی نداشته و به نظر نمی رسد مانند دو فصل گذشته به خصوص نیم فصل لیگ برتر هواداران تیمش را جذب کند. 23، با به خدمت گرفتن چند بازیکن کلیدی غافلگیرکننده. مگر اینکه در این مسیر شاهد اتفاقات جدیدی باشیم.

بیشتر بخوانید: فشار هواداران پرسپولیس برای جذب 2 بازیکن سابق!



سرویس داخلی اخبار فوتبال