پرسپولیس نیوز | akhbarfootball

در سال 1360 سازمان تربیت بدنی وقت،نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و از آن به بعد قرار شد بازیکنان مجله اخبار فوتبال با نام دیگری در مسابقات حاضر شوند. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان چیزی را در لیگ برتر از دست نداده‌اند و می‌توانند دوباره صدرنشین شوند. کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد. این دهه هم با هدایت علی پروین برای پرسپولیسی ها شروع شد اما بعد از ناکامی علی پروین به عنوان سرمربی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 1994 او مدتی از صحنه فوتبال دور ماند و هدایت پرسپولیس بعد از سال 1372 دست به دست شد.

  • «لئاندرو پریرا» مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم تمرین کرد.
  • پرسپولیسی ها سرمست از تیم پر ستاره شان بین سالهای 1350 تا 1357 شروع به قدرت نمایی کردند.
  • در سال 1348 کارخانه ایران ناسیونال با مدیریت خیامی که خود از طرفداران تیم شاهین بود درصدد تشکیل تیمی قدرتمند برای حضور در رده اول مسابقات و تبلیغ محصولات این شرکت (از جمله خودرو پیکان) برآمد.
  • «پرسپولیسِ زلزله، متفاوت تربن زلزله ژاپن را ثبت می‌کند؟».
  • شاید بتوانیم علی پروین را مرد اول این دهه پرسپولیسی ها بنامیم؛مردی که در ده سال حضورش در این دهه،نسلی رویایی را برای هواداران پرسپولیس ساخت و با بالاترین درصد برد همچنان بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس است.

به گزارش اینتیتر به نقل از وقایع روز، شکست مقابل فولاد و تساوی خانگی مقابل آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس صدرجدول را از دست بدهد و آن را تقدیم سپاهان کند. دو بازی اخیر پرسپولیس حواشی و جنجال های زیادی هم داشت و پرسپولیسی ها به شدت از داوری گلایه داشتند … دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با نفت آبادان نخواهد بود.

روزنامه های ورزشی صبح امروز، سه شنبه 18 بهمن؛ دست نیاز پرسپولیس به سمت یه …

مهاجم تازه وارد پرسپولیس هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی این تیم را پیدا نکرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده جلوگیری از تضییع حق این تیم از سوی داوران را به سرمربی تیمش داد. پرسپولیسی ها سرمست از تیم پر ستاره شان بین سالهای 1350 تا 1357 شروع به قدرت نمایی کردند. پیشکسوت پرسپولیس مدعی است فارغ از حواشی و اشتباهات داوری، اکنون کادرفنی باید آرامش را به تیم بازگرداند و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد. «AFC اعلام کرد/ پرسپولیس رکورد ۱۰۰،۰۰۰ تماشاگر در آسیا را ثبت کرد+عکس».

صدور کارت ۱۵ بازیکن امید پرسپولیس/ گل‌محمدی روی حرفش می‌ایستد؟

بعد از جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، این تیم در چند بازی با توجه به تغییر سیستمی که گل محمدی در تیمش ایجاد کرد، عملکرد خوبی در گلزنی داشت و موفق شد نتایج خوبی به دست بیاورد … کم نیستند کارشناسانی که معتقدند علیرضا بیرانوند ستاره بی چون و چرای این فصل لیگ برتر بوده است. خیلی ها معتقدند پرسپولیس بدون علیرضا نمی توانست در حد مدعی قهرمانی ظاهر شود و کارش در این فصل به شدت گره می خورد … پرسپولیس بعد از این قهرمانی،دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی را با علی دایی تجربه کرد که اولی در جام حذفی 88_89 در مقابل گسترش فولاد تبریز و دیگری در جام حذفی 89_90 در مقابل ملوان بندر انزلی رقم خورد.

در پی درگیری‌ها و حواشی اخیر؛ حضور ناظرهای ویژه در مسابقات لیگ برتر فوتبال

شاگردان علی پروین در دیدار فینال به مصاف المحرق بحرین رفتند. دیدار رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید اما دیدار برگشت در آزادی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس خاتمه یافت تا سرخپوشان به یک افتخار آسیایی برسند. محمد حسن انصاری فرد روی یک ضربه آزاد تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند. با آغاز جنگ ایران و عراق و دهه 1360، لیگ فوتبال سراسری ایران همچنان تعطیل بود (تا سال 1368 که جام قدس برگزار گردید) و پرسپولیس تنها در جام باشگاه‌های تهران شرکت می‌کرد. در تمام سال های دهه 60، پرسپولیس با علی پروین به اغلب آن چیزی که میخواست رسید. سال 1346 و در پی انحلال باشگاه شاهین، عبدو باشگاهی را که پنج سال پیش تاسیس کرده بود، به صف اول ورزش ایران کشید.

http://3dmark.ir