پرسپولیس همه جور شانس آورد/لوکادیا اون گل رو هم نخورد چون دیگه مهاجم نبود/پرسپولیس هنوز اون تیمی نیست که دوستش داریم

جهت پرسپولیس چطور؟

در دفاع و در دروازه. بیرانوند با حضور در اروپا حالا تبدیل به یک دروازه بان باتجربه شده و با این تجربه توانست موقعیت خوبی از حریف بگیرد. امیدوارم در جام جهانی بدرخشد و همزمان در پرسپولیس هم موفق باشد.

چون خانم های پرسپولیس بعد از سال ها بالاخره توانستند به ورزشگاه بیایند. خداوند پدر و مادری را که اجازه این کار را داده اند رحمت کند. این مهم انگیزه ای است تا مردان به فرهنگ و ادب در ورزشگاه احترام بگذارند و زنان بیش از پیش از پرسپولیس حمایت کنند. این نگرانی بسیاری از مردم بود و آنها نگران بودند که چرا این اتفاق نمی افتد. به نظر من حضور زنان در ورزشگاه کاملا مثبت است.

فکر می کنم تیم آبادان مثل همیشه برای فوتبال آمد. آنها علیه فوتبال کار نکردند. آنها فوتبال منطقی بازی می کردند و گاهی اوقات خطراتی را ایجاد می کردند و خوشحالیم که بردیم چون کسب سه امتیاز مهم بود.

بازی نیمه اول هیجان انگیز نبود. پرسپولیس در نیمه دوم بهتر به نظر می رسید. من در 45 ثانیه فوتبال این تیم را بیشتر دوست داشتم. متاسفانه هنوز پرسپولیس آن تیمی نیست که ما دوست داریم. او خوب بازی نمی کند، به راحتی به حریف فشار نمی آورد. ششدانگ نیست. وقتی پرسپولیس پرسپولیس است کل تیم رفت و برگشت مثل یک ساعت با هم کار می کنند.

اما خیلی ها او را دوست دارند؟

قطعا اگر پرسپولیس هفته به هفته به رشد خود ادامه دهد، می تواند این رهبری را ادامه دهد. انشاالله که دست بالا را به تیم دیگری ندهد. اما معتقدم امسال فولاد، سپاهان و دیگر رقبای پرسپولیس خیلی به این تیم نزدیک هستند. گاهی اوقات این فاصله فقط 30 درصد است اما امسال این فاصله به 10 درصد افزایش یافته است که ممکن است به دلیل غیبت بازیکن یا مصدومیت باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس همه جور شانس آورد/لوکادیا اون گل رو هم نخورد چون دیگه مهاجم نبود/پرسپولیس هنوز اون تیمی نیست که دوستش داریم

صنعت نفت چگونه دشمن بود؟

به نظر من چون پرسپولیس در حضور بانوانی که به ورزشگاه رفته بودند برد و با این برد به بالای جدول صعود کرد و البته مهاجم جدیدش هم گل زد، می توان گفت پرسپولیس خوش شانس بوده است. از هر نظر برای تیمی که چنین شرایطی دارد بسیار خوشحالم

بازی پرسپولیس و برد این تیم را چگونه قضاوت می کنید؟

پرسپولیس همه جور شانس آورد/لوکادیا اون گل رو هم نخورد چون دیگه مهاجم نبود/پرسپولیس هنوز اون تیمی نیست که دوستش داریم

لوکادیا یک گل حرفه ای به ثمر رساند. البته بدن او هنوز به طور کامل آماده نشده است. متأسفانه خودمان با این شرایط پذیرفتیم. وقتی خودمان به خارج از کشور می رویم، سعی می کنیم در بهترین شرایط باشیم، اما وقتی می رویم، بازیکن را در بدترین شرایط به اینجا می آوریم، آماده می کنیم، فوتبال به او یاد می دهیم، سال بعد عرب ها او را می برند. حالا ببینم همین لوکادیا سال دیگه به ​​تیم های عربی نمیره یا نه! چه جایی بهتر از پرسپولیس برای تماشای فوتبال؟ اینها درایت فوتبالیست های خارجی است. با وجود اینکه او بهترین بازیکن جهان است، نمی توان تنها با یک گل در مورد آن اظهار نظر کرد.

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبروشی درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در حضور بانوان اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی رو چطور دیدی؟ به نظر شما فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت زیبا بود؟

ایرادی نداره. من آنچه را که فکر می کنم می گویم، حتی اگر مورد حمله قرار بگیرم. من حرفم را می زنم لوکادیا مستقیماً در پست من بازی می کند. فوتبالش را تماشا کردم. در نیمه دوم فقط یک پاس برگشت داد و هیچ کار مثبتی انجام نداد. اگر یک گل هم نمی زد دیگر حقش حلال نمی شد.

قدرت پرسپولیس کجاست؟

امتیاز مهاجم هلندی پرسپولیس در این دیدار چقدر مهم بود؟