پرسپولیس و بازگشت سیستم محبوب برونکو؟

اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که یحیی در زمان بازگشت کمال از مصدومیت او را در کنار سرلک قرار ندهد اما حضور پلی میکر باعث شد تا او از آرنج دیگر استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از این رو ترکیب هافبک سرخ ها با ترکیب میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و محمد عمری شکل گرفت تا سرخپوشان این دیدار دوستانه را با ترکیبی متفاوت 4 نفره آغاز کنند.

در این سیستم سروش رفیعی در پست هافبک میانی و در عرض دقایقی در پست هافبک هجومی به میدان رفت تا سرخپوشان در سومین بازی دوستانه تدارکاتی با آرنج متفاوتی روبرو شوند. این در حالی است که در دوران یحیی، پرسپولیس اغلب با سیستم خطی 4-4-2 بازی می کرد که کمال، نوراللهی و سرلک زوج هافبک دفاعی را تشکیل می دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس روز گذشته در غیاب چند ستاره خود به مصاف نساجی رفت و در حالی که کمال صغنیا نیز در جمع مصدومان حضور داشت، یحیی تصمیم گرفت تیمش را با یک هافبک دفاعی به میدان بفرستد.

بازی با هافبک دفاعی یکی از احتمالات آرنج پرسپولیسی هاست که دیروز مورد آزمایش قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1834484
29 تیر 1401 @ 20:54 |
28.2K |

14نقطه نظر

نکته جالب اینجاست که در اولین فصل حضور برونکو (لیگ پانزدهم) با وجود استفاده همزمان نوراللهی و کمال، پرسپولیس از آرایش الماس در خط میانی استفاده کرد و با نمایشی تهاجمی، فوتبال تماشاگر پسندی را ارائه کرد. که مورد استقبال هواداران این تیم نیز قرار گرفت. .