پرسپولیس و فولاد، معدن بازیگران مشترک

در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس، سروش رفیعی تنها بازیکنی است که در فولاد بازی کرده و روز جمعه به مصاف تیم سابقش می رود.

نگاهی به گذشته نشان می دهد بازیکنان مطرحی با انتقال مستقیم جابه جا شده اند و برخی دیگر نیز پس از رفتن و تجربه بازی در تیمی دیگر با انتقال غیرمستقیم لباس پرسپولیس یا فولاد را بر تن کرده اند که شایسته آن است. بررسی شده. .

ردیف میانی: حسین عبدی، سیدمحمد علوی، عادل کلاه کاج، میثم سلیمانی، مهدی دغاغله، پژمان جمشیدی، میلاد نوری، محسن مسلمان، امیرحسین فشنگچی، سروش رفیعی، روح‌الله سیف الهی، شهاب کرمی، فرشاد احمد زاده.

تیم های پرسپولیس و فولاد در چند سال گذشته بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب خود داشتند.

مدافعان: یحیی گل محمدی، نعیم سعداوی، حسین کعبی، محمدرضا خانزاده، وحید حیدریه، سعید آقایی، مهدی شیری.

آقایی، پهلوان و شیری تنها بازیکنان مشترک دو تیم نیستند و در حال حاضر شهاب گردان، وحید حیدریه و ساسان انصاری نیز با سابقه بازی در پرسپولیس برای فولاد بازی می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تقابل پرسپولیس و فولاد یادآور درگیری های حساس و مهمی است که در سال های اخیر به مصاف این دو تیم رفته است. دو تیم محبوب با تساوی کم در بازی های خود؛ به طوری که در 16 تقابل اخیر آنها تنها دو دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

بررسی پست به پست بازیکنان مشترک هر دو تیم نیز می تواند جالب باشد:

به عنوان مثال یحیی گل محمدی سرمربی فعلی سرخپوشان پس از اولین دوره حضورش در آن تیم به فولاد رفت و سپس به پرسپولیس بازگشت. سیدمحمد علوی که اکنون سرمربی فولاد است، در سال 87 به پرسپولیس پیوست اما به دلیل اختلافاتی که با افشین قطبی سرمربی تیم داشت، وقت پیدا کرد. او جای خود را در این تیم پیدا نکرد و تنها چند بازی انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1838849
آگوست 26, 1401 @ 6:41 ب.ظ
13.8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

ترافیک در جاده سرخ تهران – اهواز!

تابستان امسال دو بازیکن مطرح پرسپولیس به نام های سعید آقایی و احسان پهلوان راهی فولاد شدند تا بعد از مهدی شیری که زمستان سال گذشته این کار را انجام داد و تا چند ماه دیگر قرمزپوش می شود، سه بازیکن سابق تیم یحیی گل محمدی شوند. با لباس قرمز فولاد جایگزین شده است.

خط حمله: بهنام سراج، محمد قاضی، فرزاد حاتمی، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی، ساسان انصاری.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نگهبانان: میثاق معمارزاده، سوشا مکانی، شهاب گردان، حامد لک.