پرسپولیس کهکشانی رقیب استقلال برای قهرمانی نیست/ هیچ تیمی نمی تواند مانع قهرمانی آبی پوشان شود.

هافبک سابق تیم ملی گفت: فکر می کنم در این فصل فقط سپاهان رقیب استقلال است و پرسپولیس را رقیب و مدعی قهرمانی نمی بینم. چون پرسپولیس هذیان دارد و از قدیم گفته می شود کسانی که خیلی ادعا می کنند و همچنین من را انجام می دهند هیچ کاری در چنته ندارند به همین دلیل پرسپولیس تمام بازیکنان ملی پوشی که در این فصل در بازار بودند را جذب کرده و کهکشانی ها بسته شد. اما با وجود این باز هم رقیب استقلال نیست.

فنونی زاده در پایان گفت: من ساپینتو را مربی با انگیزه و جاه طلبی می دانم. شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات بد نبوده است. مسئولان با حفظ اسکلت فصل قبل، چند بازیکن جذب کردند. فکر می کنم بیشتر سه امتیاز تیم تقویت شده است. با توجه به اینکه کار محیبی برای استقلال تمام شده، اگر مهدی قیدی هم به استقلال بیاید هیچ تیمی نمی تواند استقلال را از قهرمانی باز دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: اگرچه بازی برای هر دو تیم سخت است اما کار سپاهانی ها بسیار سخت تر است. اصفهانی ها در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی مقابل هواداران استقلال دارند و این برای استقلالی ها مثبت تلقی می شود و بهتر است بگویم استقلال فعلا یک گل از سپاهان جلوتر است!

مهدی فنونی زاده درباره بازی هفته اول استقلال مقابل سپاهان در لیگ 22 اظهار داشت: بازی هفته اول مشکلات خاص خودش را دارد و جالب اینجاست که مثل دربی برای مربیان پرتغالی حساس است چون پرتغالی ها هم اهداف خودشان را دارند و بیشتر ایرانی هستند. اهل کال کول هستند و به همین دلیل تقابل دو مربی بیرون از زمین بازی جذاب است.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: اگر استقلال بازی را برد هنوز راه زیادی برای رسیدن به اوج دارد و دقیقا همان بازی 6 امتیازی است که برنده با روحیه مضاعف لیگ به دنبال آن است.