پرسپولیس یک مهاجم را شکست/ یحیی هنوز یک اتفاق را فراموش نکرده است

حالا می دانیم که پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، یحیی گل محمدی همچنان از بازگشت علی علیپور راضی نیست.

در شرایطی که مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان زیادی برای تمدید قرارداد داشتند، اما هر وقت سوالی در مورد وضعیت بازیکنان مطرح می شد به یک جمله اکتفا کردند که همه بازیکنان را حفظ می کنیم اما هیچ قدمی برداشته نشده است. در خصوص تمدید قراردادها اتخاذ شده است.

سرمربی پرسپولیس ترجیح می دهد باشگاه ابتدا به دنبال گزینه های دیگر باشد و علی علیپور آخرین گزینه تیمش برای جانشینی یورگن لوکادیا است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرخ پوشان تهرانی با هدایت یحیی گل محمدی توانستند قهرمانی مقتدرانه ای را در لیگ نوزدهم تجربه کنند و با توجه به این موضوع خیلی ها انتظار داشتند پرسپولیس موفقیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند و بتواند به مراحل بعدی این رقابت ها راه پیدا کند. . و این در حالی است که کمتر از یک ماه مانده به شروع این رقابت ها چند بازیکن پرسپولیس از این تیم جدا شدند.

یحیی گل محمدی از آن زمان با علی علیپور قهر کرده بود. با وجود اینکه عیسی آل کثیر جور تمامی مهاجمان پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی کشید و نقش مهمی در نایب قهرمانی تیمش در این رقابت ها داشت، اما سرمربی سرخ ها هرگز ماجرای علی علیپور را فراموش نکرده است.

یکی از آن بازیکنان علی علیپور بود. او یکی از باثبات ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود. مهاجمی که سابقه حضور آقای گلی در لیگ را داشت اما بلافاصله پس از پایان لیگ از پرسپولیس جدا شد تا به ماریتیمو برود و ماجراجویی خودش را در لیگ پرتغال آغاز کند.

علی علیپور زمانی راهی ماریتیمو شد که یحیی گل محمدی شخصا با این مهاجم تماس گرفت تا او را راضی به ماندن کند. سرمربی پرسپولیس نتیجه آزمایشات را نداشت تا علی علیپور را از دست بدهد. تماس تلفنی و درخواست یحیی گل محمدی ظاهراً جواب نداد تا مهاجم اول پرسپولیس از آن تیم جدا شود و راهی پرتغال شود.