پرواز از پرتغال به نیویورک; بارسا منتظر یک ستاره جدید است

موندو نوشت که ژاوی منتظر اضافه شدن به نیویورک است و انتظار می رود دو باشگاه در ساعات آینده درباره جزئیات انتقال به توافق برسند. چند هفته پیش با خود کنده به توافق کامل رسید و به محض رسمی شدن این انتقال، لاگوس پرتغال، محل برگزاری کمپ سویا را به مقصد نیویورک ترک خواهد کرد. بارسا تا روز شنبه در این شهر خواهد ماند و پس از بازی ردبولز به اسپانیا برمی گردد. کنده پس از فرانک کسیه، کریستنسن، لواندوفسکی و رافینیا، پنجمین خرید تابستانی بارسلونا خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، بارسلونا و سویا از شب گذشته مذاکرات جدی و فشرده ای را برای انتقال ژول کنده آغاز کرده اند و به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. کونده که از چلسی پیشنهاد داشت و حتی سویا با آن باشگاه برای انتقال او با 65 میلیون یورو به توافق رسیده بود، در نهایت مقاومت کرد و گفت منتظر بارسلونا خواهد ماند. ژاوی سرمربی بارسا دائما با کندا در تماس بود و به نوعی نقش تعیین کننده ای در عدم انتقال او به چلسی داشت. مقاومت در نهایت نتیجه داد و چلسی از جذب ستاره فرانسوی ناامید شد.

بارسلونا انتظار دارد ژول کوند به هم تیمی های جدیدش در نیویورک بپیوندد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، خوان لاپورتا و تیم مدیریت ورزشی بارسلونا همگی در آمریکا حضور دارند و اختلاف زمانی آمریکا و اسپانیا باعث شده مذاکرات با سویا کمی دیرتر از حد انتظار آغاز شود. بارسا در ابتدا پیشنهادی به ارزش 40+5 میلیون یورو ارائه کرد که توسط سویا رد شد. سویا خواهان یک قرارداد 50+5 میلیون یورویی برای کاندا است و مذاکرات در حال انجام است.


سرویس خبر شماره: 1835543
05 اوت 1401 در 03:20 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

گزارش Mondeportivo