پرواز دیدنی سردار برای عبور از حومه

اما نکته قابل توجه این گل، امتناع سردار آزمون از برگزاری جشن گل بود و او که روزهای سختی را در آستانه بازی با سنگال پشت سر گذاشته بود، فقط از احسان حاج صفی که محرک گل او بود تشکر کرد و دایره خوشحالی کرد. با رفتار او پس از زدن 40 گل برای تیم ملی فوتبال ایران در گذشته متفاوت بود.

سردار آزمون بعد از جام جهانی 2014 برزیل بود که توانایی اش چشمان کارلوس کی روش را خیره کرد. و در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با گلی که پس از دریافت پاس آندرانیک تیموریان با یک چرخش و ضربه تمام کننده تماشایی به قطر زد، نشان داد که در 20 سالگی چه گوهر گرانبهایی به فوتبال ایران معرفی شد.

قبل از ورود سردار آزمون در دقیقه 58، مهدی طارمی در بالای خط دید تیم ملی فوتبال ایران جای کریم انصاری فرد را گرفته بود. این مهاجم جای خود را به سردار آزمون داد که در نزدیکی گوشه سمت راست خط دفاعی سنگال بدون اینکه به دنبال جانشین خود در مرکز زمین بیاید، زمین را ترک کرد..

ستاره سابق زنیت سن پترزبورگ که پس از چند سال تلاش می کند در فوتبال آلمان نامی برای خود دست و پا کند، در سال های اخیر همواره پیشتاز موفقیت های تیم ملی بوده است. از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و سه بازی مرحله گروهی آن تورنمنت، تا مسابقات مقدماتی جام جهانی در قطر، جایی که گل او مقابل عراق در پیروزی 1-0 مقابل شاگردان د کاتانچ، که مشخص شد همان بود. در حالی که بازی با سنگال با پاس حاج صفی، سرگروه را رها کرد و تیم ملی به رهبری اسکوچیچ به مرحله نهایی پلی آف جام جهانی رسید. جایی که بار دیگر شاهد درخشش آزمون در راه رسیدن به دومین صعود متوالی این مهاجم زهرآگین به جام جهانی بودیم.
این روزها البته سردار آزمون پس از انتقال به فضای جدیدی در فوتبال آلمان در کنار سیوانه که روزهای حساسی را در بوندس لیگا سپری می کند، شرایط خوبی ندارد اما سردار آزمون مهاجمی است که کی روش همیشه از او حمایت می کند و بار دیگر توانایی های خود را مقابل سنگال نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

چهل و یکمین گل سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران گلی بود که هرگز از یاد این بازیکن و فوتبالدوستان نخواهد رفت.

پرواز دیدنی سردار برای عبور از حومه

بعد از گل سنگال حملات تیم ملی فوتبال ایران برای به ثمر رساندن گل تساوی تشدید شد و پس از یک پاس از دست رفته که از دروازه شیرهای ترنگا گذشت و راه به جایی نبرد، احسان حاج صفی که این بار در موشن اینست آرنا اتریش روزهای خوبی را سپری کرد. ، در حالی که توپ از روی تیر افقی خارج شد، او با یک پاس بلند توپ را به تیرک دروازه فرستاد. جایی که دروازه بان و مدافعان سنگال غافلگیر شدند و سردار آزمون با قرارگیری مناسب و هوشمندانه خود توانست با یک پرش بلند با ضربه سر مطمئن روی کولیبالی و سیسه و دروازه بان حریف گل تساوی را به ثمر برساند که در عکس ها مشاهده می کنید در دروازه سانی مدافع سنگالی مدافع سبزپوش. دیپانگ.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار مقابل سنگال، خبری از اردوی تیم ملی فوتبال ایران توسط کیکر منتشر شد که بر اساس آن سردار آزمون به دلیل مصدومیت فرصت حضور در دیدار تدارکاتی مقابل سنگال را از دست داد. با این حال، مهاجم تیم ملی در روزهای اخیر در تمرینات دیده می شود و با وجود اینکه طبق انتظار در ترکیب اصلی قرار نگرفت، اما وقتی کی روش احساس کرد تیمش باید در نوک خط حمله تقویت شود، بدون تردید این کار را انجام داد. و دقایقی پس از گل سنگال، مرتضی پورعلیگنجی در دقیقه 55 به اشتباه وارد دروازه حسینی شد و سردار آزمون به جای مهدی طارمی وارد زمین شد.


سرویس خبر شماره: 1845480
5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:48 |
84.7 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

بالای کولیبالی، سیسه و دینگ؛