پرونده عجیب پریرا ستاره برزیلی پرسپولیس/ آماده نیست; هنوز روی او حساب نکنید

در نهایت یحیی گل محمدی لئاندرو پریرا برزیلی را انتخاب کرد و پرسپولیس پس از چند روز مذاکره با این بازیکن قرارداد امضا کرد. پریرا که چند روزی است با تیم جدیدش تمرین می کند، برای ماندن در تهران و انجام تمرینات ویژه طبق برنامه کادر فنی و بدنسازان پرسپولیس از لیست بازی های صنعت نفت خط خورد. خیلی ها فکر می کردند بازی با صنعت نفت باعث لو رفتن مهاجم برزیلی پرسپولیس می شود اما این اتفاق نیفتاد تا هواداران پرسپولیس برای دیدن ستاره جدید تیمشان منتظر دیدار با هواداران باشند.

شاید در چند روز آینده و با تمرینات ویژه ای که برای این بازیکن در نظر گرفته شده، وضعیت بدنی پریرا بهتر شود و گل محمدی تصمیم بگیرد او را در لیست بازی بعدی تیمش مقابل هواداران قرار دهد. البته این بازیکن بعید است از ابتدا بتواند بازی کند و بازیکن دقیقه 90 نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با این حال لوکادیا در اقدامی عجیب و پیش از حساس ترین بازی فصل، ایران را ترک کرد تا کار این تیم را سخت کند. رفتن لوکادیا به عنوان آقای گل پرسپولیس، دست گل محمدی را در خط حمله خالی کرد و این تیم چندین بازی را بدون مهاجم متخصص انجام داد. جدا از لوکادیا که رفت، افرادی مثل دیاباته و آل کثیر قبل از بازی با ذوب آهن شرایط بازی را نداشتند و مهاجمانی مثل عبدی و پاکدل هم عملکرد خوبی نداشتند.

طبق اطلاعات دریافتی از تمرینات پرسپولیس این بازیکن از نظر بدنی بسیار عقب مانده است و هنوز کار زیادی برای آماده سازی دارد.این بازیکن حدود 3 ماه است که دور از رقابت بوده و به همین دلیل شرایط خوبی ندارد. شکل. شرایط در تمرینات روزهای آخر گل محمدی وقتی دید که وضعیت بدنی پریرا به این شکل است تصمیم گرفت او را از لیست خط بزند. همانطور که مشخص است هواداران پرسپولیس نباید منتظر آماده شدن این بازیکن و حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس باشند.

پرونده عجیب پریرا ستاره برزیلی پرسپولیس/ آماده نیست;  هنوز روی او حساب نکنید

خروج ناگهانی لوکادیا شوک عجیبی به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزن خود را از دست داد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی که تابستان امسال به پرسپولیس پیوست، به سرعت با گل های خود دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد و محبوب شد.

پاکدل که همین چند روز پیش از پرسپولیس جدا شد، دیگر در این تیم حضور ندارد. همچنین با توجه به اینکه سایر مهاجمان پرسپولیس شرایط خوبی نداشتند، یحیی از مدیران باشگاه خواست تا در نقل و انتقالات نیم فصل با یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرند. در هفته های اخیر و پس از شروع فصل نقل و انتقالات، گزینه های زیادی برای پیوستن به پرسپولیس وجود داشت. مهاجمان مختلف کشورهای مختلف در گل محمدی معرفی شدند و فیلم و رزومه آنها برای سرمربی پرسپولیس ارسال شد.