پرونده نقل و انتقالات استقلال (احتمالا) بسته شد

هفته های بازی برگشت یکی پس از دیگری می گذرد اما استقلال هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کند!

پرونده نقل و انتقالات استقلال (احتمالا) بسته شد

شاید این شبهه را نباید نقد کرد. استقلال دو سه روز دیگر چهارمین بازی دور دوم را برگزار می کند. حداقل دو سه هفته دیگر طول می کشد تا بازیکن جدید بیاید و با تیم هماهنگ شود. اگر این تیم با بازیکنان فعلی کاندیدای قهرمانی شود بدون بازیکن جدید هم می تواند کاندیدای قهرمانی شود. به خصوص اینکه استقلال در این فصل با هجوم بازیکنان در فاز هجومی مواجه است و بازیکنی مثل سجاد شهبازادا که کمتر در سپاهان بازی کرده کمتر بازی می کند. به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو نمی خواهد به شاگردان فعلی خود این پیام را بدهد که شما یک نفر را برای تکرار قهرمانی از دست داده اید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس کرمان و کاهش فاصله امتیازی این تیم با رهبر به 3 امتیاز، لس بلوز را به تکرار قهرمانی در این فصل امیدوار کرده است. به خصوص اینکه استقلال قبل از جام جهانی تیم خوبی شده و طوری بازی می کند که موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کند و در هفته های اخیر توانسته 7 گل به دو تیم ملوان و مس کرمان بزند. در چنین شرایطی انتظار می رفت اضافه شدن یک بازیکن خارجی در پست شماره 10 قدرت استقلال را در فاز هجومی افزایش دهد، اما شنیده ها حاکی از آن است که شاید استقلال یا بهتر است بگوییم ریکاردو ساپینتو مانع جذب بازیکن شود. از یک بازیکن جدید

استقلال برای جذب بازیکن جدید سختی های زیادی را پشت سر گذاشت. ابتدا با تلاش مستمر علی فتح الله زاده و سایر اعضا مشاوره اداره و پرداخت بدهی های پرداخت نشده پین ​​و میلیچ پنجره بسته شده استقلال باز شد. از باز شدن پنجره تا پایان نقل و انتقالات زمان بسیار کمی طول کشید تا استقلال با بازیکنی برای حضور در تیم جدید و جذب بازیکن جدید به توافق برسد. استقلال سعی کرد یکی دو بازیکن را از اردو خارج کند و یکی دو بازیکن را به عنوان بازیکن قرضی به تیم های جدید بپیوندند، اما این اتفاق نیفتاد و دستان استقلالی ها به نشانه تسلیم بالا بود. زیرا طبق قانون فسخ قرارداد و انتقال قرضی بازیکن باید با توافق طرفین انجام شود وگرنه باطل است. در نهایت استقلال یکی دو ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات زمستانی قرارداد سیاوش یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد تا جای خالی در لیست استقلال باز شود. استقلال در نقل و انتقالات فرصت جذب بازیکن را از دست داد و حالا فقط می تواند به جای سیاوش یزدانی یک بازیکن آزاد را به عنوان سهمیه فیفا بگیرد. حضور سیاوش یزدانی در تیم سپاهان خطر شکایت این بازیکن از استقلال را به بهانه نقض یک طرفه از بین برد. در حالی که استقلال وارد چهارمین بازی خود در بازی برگشت می شود، او هنوز موفق به جذب بازیکن جدید نشده است و این به شک ریکاردو ساپینتو بستگی دارد.

1795114

علی فتح الله زاده نیز با تایید این خبر گفت: در شرایط خاصی باید محل را ترک کنم، چه بازیکن داشته باشیم چه نداشته باشیم، تیم باید حداقل دو جای خالی داشته باشد، شب قبل یک بازیکن را با ساپینتو که در ترکیه بود نهایی کردم. و کی قرار بود امروز بیاد ایران کارها انجام شد ولی در آخرین لحظه ساپینتو چیزی گفت و من قبول کردم ایشان به من گفت که تیم ما الان به ثبات رسیده و آرامش پیدا کرده و آمدن بازیکنی در این شرایط می تواند باعث تردید شود یا با توجه به اینکه زمان کمی داشتیم شاید این بازیکن آن بازیکنی نیست که ما می خواهیم پس حالا که وقت داریم بیشتر فکر کنیم و دو یا سه بازیکن دیگر ببینیم و شما دو یا سه بازیکن به من بدهید تا ما می‌توانیم بازیکنانی با تفکر بیشتری داشته باشیم. با توجه به اینکه مصدومیت‌های ما رسیده است، منطقی بود.»


سرویس خبر شماره: 1868529
15 فوریه 1401 در 06:57 ب.ظ
134.6K |

46نقطه نظر

هیچکس جایگزین یزدانی نمی شود