پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گزارشی مبنی بر احتمال آزادی پرویز برومند، سرانجام خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه از آزادی دروازه بان سابق تیم ملی خبر داد.

میزان در این خصوص نوشت: احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق استقلال به دادسرای تهران رفتند و درخواست کمک حقوقی و رسیدگی مجدد به این پرونده کردند و دادستان تهران در مورد احتمالات توضیح داد. سوابق و تحقیقات قوه قضاییه دستور بازداشت برومند را اصلاح و قرار وثیقه صادر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی قضایی از آزادی پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال خبر داد.

پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد

در ادامه خبر میزان، آمده است: پس از پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژعی رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت بزرگ، دستور ویژه ای صادر کرد. رئیس قوه قضائیه به مراجع ذیصلاح و مراکز قضایی دستور داد به لطف پروردگار و سعادت ملی ناشی از پیروزی ملت از بازداشت شدگانی که شرایط بهره مندی از دوستی های قانونی را دارند بیشترین مساعدت و حمایت را داشته باشند. تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران آماده شود و هر چه زودتر مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌هایشان فراهم شود.»

پس از این دستور ویژه، مقامات قضایی استان های کشور اقدامات لازم را برای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه انجام دادند و تعدادی از مشمولان واجد شرایط در زندان های کشور یا آزاد و یا تسهیلات قانونی اعطا شدند. و دوستی ها .

در میان افرادی که به دستور رئیس قوه قضاییه از عفو قانونی برخوردار شده اند، افرادی نیز در جریان حوادث اخیر کشور دستگیر شده اند که واجد شرایط قانونی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1856329
8 دسامبر 1401 در 4:44 ب.ظ
نمایش 4K |

0نقطه نظر