پرچم ایتالیا برافراشته است: سه فینالیست در سه جام اروپایی


سرویس خبر شماره: 1938387
29 اردیبهشت 1402 ساعت 02:07 |
8K |

0نقطه نظر

امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و لیگ کنفرانس، رم و فیورنتینا به هر نحو ممکن به فینال رسیدند تا سه گانه ایتالیایی ها را تکمیل کنند.

1877170

اینکه آیا این شروعی برای احیای دوباره فوتبال ایتالیا است یا نه، مدتی طول می کشد تا مشخص شود، اما ایتالیایی ها می توانند خوشحال باشند که در سالی که تیمشان به جام جهانی راه نیافته است، دوباره در رقابت های اروپایی حرف خود را بیان کنند. برای دومین بار.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، افت فوتبال ایتالیا در سال های اخیر باعث شده تا غیبت تیم های این کشور در فینال های اروپایی اتفاقی قابل پیش بینی باشد اما امسال اتفاق متفاوتی افتاد و سه تیم ایتالیایی به فینال سه دوره قهرمانی اروپا راه یافتند. جام ها رویایی برای فوتبال باشگاهی این کشور به حقیقت پیوست.
ورود یک تیم ایتالیایی به فینال لیگ قهرمانان خیلی سریع قطعی شد. وقتی قرار بود دو تیم میلانی در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر بروند، حضور یک تیم سری آ در فینال لیگ قهرمانان اروپا اجتناب ناپذیر بود. در نهایت این اینتر بود که با برتری مقابل رقبای شهری در هر دو بازی رفت و برگشت، حریف منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

1877172

رمی به لطف دفاع قوی خود توانست از برتری 1-0 بازی اول مقابل لورکوزن دفاع کند و در مقابل فیورنتینا که باید باخت 2-1 خانگی مقابل بازل را جبران می کرد، نمایش هجومی درخشانی را در خانه به نمایش گذاشت. از حریف سوئیسی و در نهایت با گل آنتونین در ثانیه های پایانی باراک در وقت اضافه به فینال لیگ کنفرانس رفت.

1877171

ایتالیا در این فصل در هر سه فینال جام ملت های اروپا نمایندگانی دارد که دستاورد قابل توجهی برای فوتبال این کشور محسوب می شود.

پرچم ایتالیا برافراشته است: سه فینالیست در سه جام اروپایی