پرچم ایران با شکست قهرمان جهان!

حالا ایران تنها تیم این گروه است که هفته خود را با برد به پایان رسانده است. بردی که روحیه کاروان تیم ملی را تقویت می کند و آنها را به جام جهانی امیدوار می کند. اما باید گفت که ایران در 5 روز دیگر بازی سختی مقابل سنگال دارد و قطعا موفقیت در این بازی می تواند این رویا را ماندگار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* ولز؛ فوق ستاره ناکام من سیتی!
گرت بیل برای رویارویی با تیم ملی در لیگ ملت های اروپا به همراه دوستانش به بلژیک سفر کرده است. جایی که میزبان با باتشوایی و کوین دی بروین متحد شد تا کار ولز را در نیمه اول به پایان برساند. با این حال ولز در اوایل نیمه دوم یکی از گل های خورده را جبران کرد و همچنان موقعیت های خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست از آنها استفاده کند. به جرات می توان گفت بلژیک با قدرت از دو گل اول خود محافظت کرد و ولز آنها را مجبور به شکست دیگری به شاگردان مارتینز نکرد.

شکست اروگوئه اکنون حتی تاریخی تر است. ایران با این برد از شکست سه حریف خود در جام جهانی نهایت بهره را برد تا خط تعیین کننده ای برای آنها بکشد.

پرچم ایران با شکست قهرمان جهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران با برتری مقابل قهرمان سابق جهان به پیروزی مهمی دست یافت. شاگردان کارلوس کی روش برای اولین بار در تاریخ اروگوئه را شکست دادند تا با این پیروزی از شکست همزمان ولز، آمریکا و انگلیس نهایت استفاده را ببرند و خط تعیین کننده ای برای حضور قدرتمند در گروه B جام جهانی ترسیم کنند.
در این گزارش به نتایج کسب شده توسط ولز، آمریکا و انگلیس نگاه می کنیم:

*انگلستان؛ سقوط به دسته دوم لیگ ملت ها!
انگلیس با ساوت گیت خوب نیست. شاگردان او در ورزشگاه جوزبه مهاتزا به مصاف تیمی رفتند که در جام جهانی حضور ندارد. با این حال آنها می توانستند این بازی را ببرند. آنها در نیمه اول عملکرد نسبتا بهتری نسبت به میزبان داشتند اما موفق به زدن گل نشدند. سرانجام اسیر گل زیبای راسپادوری شدند. بونوچی در نیمه دوم پاسی را در عمق دفاع انگلیس برای رسپادوری فرستاد و با تکنیک و ضربه خوب خود پیکفورد را شکست داد تا حریف سوم ایران نیز طعم شکست را بچشد.


سرویس خبر شماره: 1845052
02 مهر 1401 ساعت 01:22
17.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با شکست ولز، انگلیس و آمریکا

* آمریکا؛ باخت مستحق مقابل ژاپن
آمریکایی ها بازی را خوب شروع کردند و در دقیقه 7 این شانس را داشتند که گل اول را به ثمر برسانند اما ضربه سر این مهاجم از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از این موقعیت، توپ و میدان در اختیار ژاپن قرار گرفت. سامورایی ها چندین موقعیت خوب به دست آوردند و در نهایت در دقیقه 24 گل اول کامادا را به ثمر رساندند. با شروع نیمه دوم آمریکا تلاش کرد تا بازی را در اختیار بگیرد اما ژاپن این اجازه را به آنها نداد و در موقعیت های متوالی برای این تیم مشکل ایجاد کرد. عدم خلق موقعیت توسط یاران ایران راه را برای ژاپن هموار کرد و در نهایت میتوما با یک ضربه دقیق در دقیقه 88 دروازه آمریکا را به گوشه دروازه پایان داد تا حریف دوم ایران نیز طعم شکست را چشیده باشد. .