پسرش قصد دارد از تیم ملی کره خداحافظی کند


سرویس خبر شماره: 2010193
3 آوریل 1403 در 05:28
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سون هیونگ مین، ستاره فوتبال کره ای اعلام کرد که در مقطعی به فکر بازنشستگی از تیم ملی بود، اما تصمیم گرفت به خاطر هواداران این تیم را ادامه دهد.

پسرش قصد دارد از تیم ملی کره خداحافظی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سون هیونگ مین پس از تساوی 1-1 مقابل تایلند در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد، با خبرنگاران دیدار و از وضعیت خود گفت.

مهم ترین پرسش و پاسخ مربوط به بازنشستگی او بود. سون در پاسخ به این سوال گفت: این سوال بسیار دشوار است. من هرگز موضع خود را نسبت به تیم ملی تغییر نداده ام و همیشه از حمایت ها سپاسگزار بوده ام و به عضویت در این تیم افتخار کرده ام. البته یک زمانی فکر کردم که کافی است.

من واقعاً این را احساس کردم و با بازیکنان و مربیان بازنشسته زیادی صحبت کردم. آنها داستان های زیادی برای من تعریف کردند و کمک زیادی به من کردند.»

2003593

کسانی که سون هیونگ مین از آنها مشاوره خواستند پارک جی سونگ، جئونبوک هیوندای، کی سونگ یونگ و چا دوری بودند.
گفته می شود که در این مورد از پدرش مشورت خواست.

سون ادامه داد: برای تصمیم نهایی ابتدا به هواداران و قولی که به آنها داده بودم برای تیم ملی سخت فکر کردم، همانطور که کیم مین جائه گفت سرم پایین است و سخت کار می کنم.

سون اخیرا در تیم ملی مشکلات زیادی داشته است. ابتدا انتقاد از عملکرد ضعیف تیم ملی و سپس درگیری با لی کانگ که باعث مصدومیت انگشت او شد. او آنقدر تحت فشار بود که بعد از جام ملت های آسیا در مصاحبه با سایت تاتنهام گفت: سخت ترین هفته زندگی من بود.

2003592

حالا که بعد از چند هفته و حمایت هواداران، وضعیت سون هیونگ مین، کانگ این لی و جو تیم ملی کمی بهتر شده است، ستاره تاتنهام درباره جو این تیم در بازی امروز گفت: مثبت ترین قسمت بازی امروز این بود که دور هم جمع شدیم و سعی کردیم با هم کاری انجام دهیم. هم به بازیکنان عادی نیاز داشتیم که بازی کنند و هم بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند. ما سعی کردیم به عنوان یک نفر گرد هم بیاییم. بنابراین من از آنها ممنونم که نشان دادند. که.”

او درباره کانگ این لی نتیجه گیری کرد: «کانگ این وارد شد و سعی کرد همه چیز را تغییر دهد، و من فکر می کنم او واقعاً این کار را انجام داد. بازی Kang-in سرگرم کننده است. چون حس می‌کنم کم کم دارد بزرگ می‌شود و خودش را به‌عنوان یک بازیگر تأثیرگذار نشان می‌دهد».

مجله اخبار فوتبال خارجی