پسرم عاشق رئال است اما به پاری سن ژرمن می رود


سرویس خبر شماره: 2051544
9 تیر 1403 ساعت 03:42 |
488 امتیاز خبر

1نقطه نظر

پدر قاراتسخلیا:

پدر خویچا کواراتسخلیا فاش کرد که پسرش با وجود عشقی که به رئال مادرید دارد، احتمالاً به پی اس جی خواهد پیوست.

پسرم عاشق رئال است اما به پاری سن ژرمن می رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپل پیش از دیدار پرتغال و گرجستان گفت که برای فصل آینده روی خویچا کواراتاخلیا حساب باز کرده است. اما ستاره گرجستانی پس از صعود تاریخی به مرحله یک هشتم نهایی با او مخالفت کرد.

خویچه گفت:من به کونته احترام می گذارم، او یکی از بهترین مربیان جهان است. من همچنین به ناپولی احترام می گذارم و این باشگاه را دوست دارم. اما در مورد آینده ام بعد از یورو تصمیم خواهم گرفت. اکنون فقط روی بازی مقابل اسپانیا تمرکز می کنم.

2048174

رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد فوق العاده پاری سن ژرمن در حدود 110 میلیون یورو صحبت می کنند که ناپولی در مرحله اول آن را رد کرد. به نظر می رسد کوارا در مورد جدایی جدی است.

در واقعیت، رویای او همیشه بازی برای رئال بوده است، اما با انتقال کیلیان امباپه، اکنون این رویا دور از دسترس به نظر می رسد.

پدر کوارا به رسانه ها گفت:خویچا همیشه آرزوی بازی در رئال مادرید را داشت و هنوز هم این آرزوی بزرگ اوست. من از آن مطمئنم. برای خویچا دیدار با رئال مادرید ویژه بود. در خانواده ما همه طرفدار رئال مادرید هستند به جز من. پسرم عاشق رئال مادرید است، اما احتمالا به تیم دیگری (PSG) خواهد رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی