پسر مارادونا: مسی هرگز به پدرم نمی رسد

پسر دیگو مارادونا به رادیو دل پلاتا گفت: من برای مسی احترام زیادی قائلم. فکر می کنم او بهترین بازیکن زمان خود است، اما بهترین بازیکن تاریخ نیست. فکر نمی‌کنم کسی هرگز بتواند به پدرم برسد.»
با این حال، او طرفدار مسی است و عملکرد این بازیکن را تحسین کرد و گفت: “وقتی توانست با تیم ملی کوپا آمه ریکا را به دست آورد، برای او بسیار خوشحال شدم. خیلی ها بعد از آن قهرمانی فهمیدند که باید سکوت کنند. ما تیم قدرتمندی هستیم چون مسی را داریم و سال هاست که نمی دانیم چگونه از او قدردانی کنیم.
دیگو مارادونا جونیور بار دیگر بر تفاوت سطح پدرش با مسی تاکید کرد و افزود: پدرم اول از همه و بهتر است. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بشر است اما پدرم یک فرد معمولی نبود. فوتبال بازی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1821164 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 13:31 |
10,455 امتیاز خبر|

18نظرات

دیگو مارادونا جونیور پسر دیگو مارادونا معتقد است که لیونل مسی بازیکن خوبی است اما به سطح پدرش نمی رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی سال هاست که یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و عملکرد او در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باعث شده بارها و بارها او را با آتش مقایسه کنند.مارادونا.
اگرچه مسی مانند مارادونا نتوانست کشورش را به جام جهانی برساند، اما تابستان گذشته به قهرمانی آنها در کوپا آمه ریکا پایان داد و جام را به آرژانتین بازگرداند که برای مردم آرژانتین اهمیت زیادی دارد.
آنها اکنون امیدوارند که قهرمان جام جهانی قطر شوند که به احتمال زیاد آخرین حضور مسی در این رقابت ها خواهد بود.