پسر: واقعا ناراحت شدم که گل نزدم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سون که فصل گذشته به همراه محمد صلاح برنده جایزه بهترین گلزن لیگ برتر شد، در 8 بازی ابتدایی تاتنهام در تمامی رقابت های فصل جدید موفق به گلزنی نشده است و به همین دلیل آنتونیو کونته سرمربی تیم مربی تاتنهام او در بازی امشب مقابل لسترسیتی در ترکیب اصلی قرار نداشت.
در آن مسابقه، سون در دقیقه 59 جای ریچارلیسون را گرفت. با برتری 3-2 تیمش، او سه گل دیگر به ثمر رساند تا یک پیروزی برجسته برای سفیدپوشان لندن رقم بزند. البته گل سوم او ابتدا آفساید اعلام شد اما داور با استفاده از VAR گل او را پذیرفت.
او پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: عملکرد بسیار خوبی بود و من هم خیلی ناراحت بودم.

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام از اینکه توانسته با زدن 3 گل به نیمکت خود پاسخ دهد، ابراز خرسندی کرد.

پسر: واقعا ناراحت شدم که گل نزدم

با روشی که بازی کردم نشان دادم که می توانم خیلی بهتر از خودم بازی کنم. من عصبانی بودم. تیم واقعا خوب بود و خوب کار می کرد، اما من از عملکردم راضی نبودم.
آخرین ضربات من در این فصل متوسط ​​بوده است. من هم بدشانسی داشتم که به تیم او گل بزنم، دو گلم آفساید بود یا ضربه من به تیر دروازه برخورد کرد. می دانستم بالاخره قرار است گل بزنم و نگران نبودم.
خوشحالم که ضرباتم بالاخره وارد دروازه شد! روی گل سوم کاملا مطمئن بودم که آفساید نیستم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم، این خیلی مهم است و می توانم با انرژی دوباره به مسابقات ملی بروم.
راستش را بخواهید احساساتی شدم. حمایت شگفت‌انگیز بود و همیشه احساس می‌کردم با عملکردم هم تیمی‌ها و هوادارانم را ناامید می‌کنم. آنها همیشه از من حمایت کرده اند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844168
27 سپتامبر 1401 ساعت 02:00
299 امتیاز خبر

0نقطه نظر