پس از جذب یحیی: فولاد به دنبال آسیایی شدن است!


سرویس خبر شماره: 2050985
5 جولای 1403 ساعت 18:41 |
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بمب جدید در اهواز; آنها یک تیم زنان می خواهند.

به گفته منابع آگاه، فولاد خوزستان با جدیت به دنبال تاسیس تیم بانوان این باشگاه است تا مانعی برای آسیایی شدن نداشته باشد!

پس از جذب یحیی: فولاد به دنبال آسیایی شدن است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با الزام تشکیل تیم بانوان برای تمامی باشگاه های متقاضی کسب جواز حرفه ای و حضور در مسابقات آسیایی؛ امروز تیم های رقیب مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور، گلغر و… رقابت می کنند. به دنبال تشکیل تیم های بانوان خود هستند اما طبق آنچه سازمان لیگ به خبرنگار ما اعلام کرد، علیرغم عزم و تعهد جدی این باشگاه ها برای انجام این کار، هنوز هیچ یک از آنها اقدامی نکرده اند. تیم ها درخواست رسمی به سازمان لیگ ارسال نکرده اند.

اما در میان باشگاه هایی که به دنبال ساخت تیم زنان خود هستند. باشگاه فوتبال خوزستان مذاکرات جدی برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را آغاز کرده است. فولادی ها که با جذب یحیی گل محمدی به سرعت تکلیف نیمکت خود را برای لیگ بیست و چهارم مشخص کردند. آنها شانس خود را برای آسیایی شدن در فصل آینده زیاد می دانند و به همین دلیل نمی خواهند با ایجاد تیم بانوان خود مانعی برای کسب مجوز حرفه ای داشته باشند.

گفتنی است از میان 16 تیم حاضر در لیگ بیست و سوم، تنها سپاهان، ملوان و پیکان تهران نیز در لیگ برتر بانوان حضور داشتند و 13 تیم دیگر هم اکنون باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی