پس از رد پیشنهاد رقبا، لیورپول در صدر صف قهرمانی یورو 2024 قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از اسپانیا، به نظر می‌رسد که لیورپول در نوبت به دنبال انتقال یکی از ستاره‌های یورو 2024 تا اینجای کار است.

دیگو پیکو، روزنامه‌نگار مارکا (از طریق Sport Witness) ادعا کرده است که قرمزها اولین تیم در صف برای جورجی مامارداشویلی هستند، پس از اینکه نیوکاسل پیشنهاد 25 میلیون یورویی (21.2 میلیون پوندی) توسط والنسیا برای این دروازه‌بان را رد کرد.

آنفیلد به عنوان “دری جدید” شناخته می شود که به روی این بازیکن 23 ساله باز شده است، در حالی که ادعا می شود پیشنهاد “چند میلیون پوندی” از سوی لیگ حرفه ای عربستان برای آلیسون بکر ارائه شده است.

هیچ اشاره ای به اینکه آیا لیورپول واقعاً با لالیگا در مورد انتقال احتمالی دروازه بان تماس گرفته است یا خیر، وجود نداشت. همانطور که وجود دارد، LFC صرفاً به عنوان یک جایگزین مناسب برای او پس از رد پیشنهاد Magpies ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: تانک لیورپول که کلوپ او را “ویژه” لقب داد می توانست این هفته قبل از شکست مذاکرات آنفیلد را ترک کند.

بیشتر بخوانید: به روز رسانی خبرنگار اسکای در مورد آنچه که ساوتگیت در حال حاضر قصد انجام آن را دارد، هواداران لیورپول را خشمگین تر خواهد کرد.

گرجستان هوای تازه ای در یورو 2024 داشته است و بخش بزرگی از موفقیت آن ها به مامارداشویلی مربوط می شود که بیش از هر دروازه بان دیگری در طول مسابقات تا کنون سیو انجام داده است.

او شنبه گذشته در تساوی 1-1 مقابل چک، کمتر از 11 شوت را دفع کرد که مسلما بهترین عملکرد انفرادی هر بازیکنی در مرحله گروهی بود، و او می تواند در دیدار با اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی، مردی پرمشغله باشد. یکشنبه شب.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

با ادامه ابهامات در مورد آینده کائویمهین کلهر در لیورپول، قرمزها مطمئناً می توانند جایگزینی با کیفیت برای آلیسون کنند، که وضعیت او به عنوان شماره یک ما در حال حاضر تزلزل ناپذیر به نظر می رسد.

با این حال، مامارداشویلی که خود را به عنوان یک بازیکن تضمینی برای والنسیا معرفی کرد و سهام خود را در یورو 2024 افزایش داد، مطمئناً راضی نخواهد شد که روی نیمکت بنشیند، سرنوشتی که در صورت آمدن به آنفیلد ممکن است در انتظار او باشد.

ما قطعاً او را در تمام طول روز در تیم Arne Slot می‌گیریم، اما در واقع تصور اینکه LFC بتواند او را در تابستان امسال جذب کند دشوار است.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/29/liverpool-top-queue-mamardashvili-transfer-news/ منبع: