پس از شکستن رکورد؛ مارسلو می خواهد در رئال بماند

مارسلو در پاسخ به سوالی درباره آینده اش به الچرینگیتو گفت: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من خیلی باحال هستم و خوشحالم که در بهترین تیم دنیا بازی می کنم. من اخیراً از افسانه ای مانند پاکو جنتو گذشتم. من بازیکنی هستم که بیشترین جام ها را در بهترین باشگاه جهان کسب کرده ام و این بسیار ارزشمند است. من می خواهم در این تیم بمانم و این کاملا واضح است.
مارسلو در طول 15 سال حضور خود در رئال مادرید، 6 قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و 4 قهرمانی و جام باشگاه های جهان را به دست آورد. او همچنین سه بار قهرمان سوپرکاپ اروپا شد. عملکرد قابل توجه او در این باشگاه با پنج عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا تکمیل می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید امیدوار است بتواند به حضور خود در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارسلو روز شنبه پس از قهرمانی رئال مادرید مقابل اسپانیول در لالیگا، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و با قهرمانی در لیگ بیست و چهارم به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لقب گرفت. از این باشگاه
این بازیکن 33 ساله که از سال 2007 در سانتیاگو برنابئو حضور دارد، تابستان امسال به پایان می رسد و ممکن است به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.
با این حال، کسب آن عنوان و سابقه قابل توجهی که او را در صدر پرافتخارترین بازیکنان رئال مادرید قرار داد، بالاتر از اسطوره باشگاه، او را امیدوار کرد که در برنابئو ادامه دهد.


سرویس خبر شماره: 1822338 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 10:13 |
1,306 امتیاز خبر|

0نظرات